loader

articole

27 rezultate (tag: televiziune)

Raport PwC: Industria de media si divertisment din Romania va creste cu 7% in 2023 si va atinge 4 miliarde euro

Romania are cea mai mare crestere estimata a industriei de media si divertisment dintre…

Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru al patrulea trimestru din 2022

In intervalul octombrie – decembrie, Grupul Orange Romania a realizat o cifra de afaceri[i]…

ORANGE ROMANIA SA
Raport PwC: Industria de media si divertisment din Romania va creste cu 10% in 2022, la 3,4 miliarde euro

Raportat la nivel de regiune, Romania are a doua crestere a industriei de media…

Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2022

Grupul Orange anunta astazi rezultatele financiare[i] pentru primul trimestrul al anului…

ORANGE ROMANIA SA
Analiza locala a pietei de fuziuni si achizitii in primul trimestru din 2022

In pofida contextelor geopolitice si macroeconomice dificile, activitatea de fuziuni si…

ERNST & YOUNG…
Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru al patrulea trimestru din 2021

In Romania, trimestrul al patrulea a fost marcat de finalizarea tranzactiei prin care…

ORANGE ROMANIA SA
Raport PwC: Industria de media si divertisment din Romania va creste cu 8% in 2021 si va depasi nivelul din 2019

Estimarile arata, de asemenea, ca industria va continua sa creasca pana in 2025, cu…

Serviciile de piata prestate intreprinderilor au inregistrat afaceri cu 10,7% mai mari, in primele patru luni (INS)

Potrivit sursei citate, in acest an (aprilie vs martie), afacerile din serviciile de piata…

Raport PwC: Tehnologia 5G va mari productivitatea, contribuind cu 1,3 trilioane de dolari la PIB-ul global, pana in 2030

Estimarile PwC arata ca utilizarea tehnologiei 5G, alaturi de investitiile in inteligenta…

Raport PwC: Industria de media si divertisment din Romania isi va contracta rata de crestere in 2020 din cauza pandemiei COVID-19

Cu cea mai mare partea a oamenilor acasa, piata de servicii OTT din Romania…

Studiu Valoria: Numai 4% dintre consumatori se declara foarte loiali unei companii care nu are prezenta online, fata de 33% care se declara foarte loiali unei companii prezenta online

Conform studiului „Comportamente de cumparare in era consumatorilor digitali” lansat azi…