loader

articole

360 rezultate (tag: comunicare)

Afacerile de familie de succes raman antreprenoriale si dedicate inovarii si sunt orientate puternic spre crestere

Afacerile de familie care inregistreaza cel mai mare succes sunt acelea care pot integra…

ERNST & YOUNG…
Tendintele in taxarea averilor personale vizeaza cresterea gradului de conformare voluntara a celor cu averi mari

Persoanele cu averi mari au inceput sa inteleaga ca relatiile cu autoritatile fiscale…

ERNST & YOUNG…
La nivel global, 70% dintre companiile de servicii financiare isi fac un plan de integrare inainte de semnarea unei tranzactii

Institutiile financiare dezvolta intr-o masura tot mai mare planuri bine definite de integrare…

ERNST & YOUNG…
Consumatorii din intreaga lume au mai putina incredere in companiile de asigurari decat in banci

Nivelul de incredere al consumatorilor in companiile de asigurari a coborat la 70%, fata…

ERNST & YOUNG…
Lantul slabiciunilor

Atat pentru pruduse, cat si pentru servicii, producatorii si furnizorii trebuie sa aiba…

ERNST & YOUNG…
Tendinte globale in raportarea financiara

Marile corporatii de asigurari muta accentul de pe eficienta si controlul costurilor pe…

MAZARS ROMANIA SRL
Bugetele de promovare ale companiilor romanesti pentru retelele sociale online raman mici

Reteaua LinkedIn inregistreaza cea mai mare crestere dintre retelele analizate, cu +21…

ERNST & YOUNG…
Softelligence muta solutiile in cloud si reduce cu 40% costurile de gazduire si administrare

Nemultumit de calitatea serviciilor oferite de furnizorii locali de Infrastructura ca…

Solutia Microsoft pentru productivitate in vanzari

In aceasta perioada, solutia Microsoft pentru productivitate in vanzari este disponibila…

Gradul de utilizare a noilor canale de comunicare in relatiile cu clientii se afla in crestere

Potrivit Interactive Intelligence Group Inc., rolul aplicatiilor mobile, al social media…

Ensight prezinta rezultatele studiului HR in Romania, editia a treia

Ensight Management Consulting prezinta rezultatele studiului "HR in Romania", editia a…

Trecerea de la simplu consum la experienta personala

Anul 2014 marcheaza debutul epocii comertului omnichannel, dar si un punct de cotitura…

ERNST & YOUNG…