loader

Lantul slabiciunilor

Atat pentru pruduse, cat si pentru servicii, producatorii si furnizorii trebuie sa aiba o strategie integrata, de tip omnichannel, centrata pe toate punctele de interactiune cu consumatorul

Chiar in momentul in care scriu acest articol, industria specializata in comunicare este provocata sa comunice in numele sau, si nu in cel al clientului. Consiliul Concurentei a sanctionat 11 companii de publicitate cu o amenda totala de 3,2 milioane de euro. Ar putea sa nu para o suma mare, dar pentru o piata care deja sufera din cauza actiunilor legislative din anii anteriori si reducerilor de buget ale clientilor, valoarea este una considerabila. Printre cele 11 companii de publicitate care au fost amendate cu cele mai mari sume, se numara:  McCann Erickson, Initiative Media, Zenith Media Communications, Starcom Mediavest, Mediacom si Mindshare Media.

 

Pentru mai multe informatii, va rugam accesati varianta in limba engleza a articolului, aici.

Autori

foto
ERNST & YOUNG SRL