loader

articole

55 rezultate (tag: chat)

Allianz-Tiriac in S1 2020: cifre de business peste asteptari, grija pentru oameni - principala preocupare

Peste 338 de milioane de lei despagubiri platite clientilor si tertilor pagubiti si o…

Agile innovativeness is king

Author: Jana Rude, Research Project Manager

Can AI and Technology Help Fashion Retailers During Coronavirus?

Helping retailers deliver exceptional personalisation and customer service, Intelistyle…

Coronavirus Outbreak to Accelerate Household Wellness Trends

This article is part of a series on COVID-19 focusing on how the outbreak…

Intreprinderile mici si mijlocii lucreaza de la distanta cu Teams

IMM-urile, deja afectate puternic de impactul focarului, vor simti cel mai mult efectele

MICROSOFT 365
Tendintele de top care transforma calatoriile in 2020

Industria de turism si calatorii este afectata radical de Internet si tehnologiile mobile

AMADEUS IT GROUP
Studiu Deloitte: increderea este primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand

Opt din zece consumatori (83%) considera ca increderea este primul factor emotional care…

Roland Berger: Inteligenta artificiala va influenta semnificativ competivitatea companiilor de asigurari in urmatorii 3-5 ani - 2 din 3 jucatori din UE considera subiectul de importanta strategica

Diferentele de competivitate se vor accentua in urma implementarii inteligentei artificiale

ROLAND BERGER SRL
Studiu de piata: Cum va arata interactiunea clientilor cu marcile peste zece ani?

Un nou studiu arata ca, in decurs de un deceniu, doua treimi din interactiunea…

TotalSoft: asistentii personali virtuali (chatbotii) - noul trend pe piata solutiilor de HR

TotalSoft dezvolta o aplicatie automata de mesagerie text, chatbot, pentru a ajuta departamentele…

Doua companii din Romania sunt prezente in topul Deloitte Fast 50 din Europa Centrala, editia 2018

Companiile romanesti Trencadis si Mondly sunt prezente in editia din 2018 a clasamentului…

Golin & iSense Solutions analizeaza influenta pe care o au social media asupra deciziei de cumparare

Pentru 9 din 10 romani, un review bun in social media inseamna peste nota…