loader

articole

55 rezultate (tag: chat)

Autoritatile de concurenta iau in vizor utilizarea inteligentei artificiale care risca sa genereze noi comportamente anticoncurentiale

Sonia Voinescu, Avocat Senior Coordonator D&B David si Baias

D&B DAVID SI…
Top Global Consumer Trends 2024

Drive growth plans with insights on top consumer demands in the year ahead from…

Combaterea celor mai noi tendinte de frauda in organizatie. Care sunt cele mai expuse procese si cum pot companiile sa fie cu un pas inaintea fraudatorilor

Material de opinie de Mihail Bucheru, Director, si Emil-Ioan Borza-Dediu, Senior Associate,…

EY anunta lansarea platformei de inteligenta artificiala EY.ai in urma unei investitii in valoare de 1,4 miliarde de USD

EY anunta lansarea EY.ai, platforma unificatoare ce reuneste abilitatile umane si inteligenta…

ERNST & YOUNG…
Metodologia Lean si inteligenta artificiala

Autor: Constantin Magdalina, Expert Tendinte si Tehnologii Emergente

5 moduri in care rolul directorilor generali se schimba acum

Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions

Microsoft Build 2023: noi solutii de inteligenta artificiala pentru viitorul digital

In cadrul Build, compania a anuntat, de asemenea, integrarea Microsoft 365 Copilot, disponibil…

5 moduri in care AI creste performanta echipelor de vanzari si marketing

Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions

Practici majore de management schimbate de AI

Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions

Studiu Deloitte-MIT Sloan Management Review: companiile apeleaza tot mai mult la solutii bazate pe tehnologie, precum inteligenta artificiala, robotii sau aplicatiile mobile

Este necesar pentru suplinirea deficitului de forta de munca

Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2022

Grupul Orange anunta astazi rezultatele financiare[i] pentru primul trimestrul al anului…

ORANGE ROMANIA SA
Studiu MIT & SAS: Liderii in experientele oferite clientilor sunt cei care utilizeaza solutiile de Inteligenta Artificiala si Analytics

Lideri in CX sunt companiile din servicii financiare, retail si IT/telecomunicatii