loader

articole

61 rezultate (tag: servicii medicale)

Telemedicina – pregatiri pentru inca un pas inainte

Autori: Eliza Baias (partener), Ilinca Porojan (associate)

FILIP & COMPANY
Extinderea Retelei Nationale de Telemedicina de catre Grupul OTE si Intracom Telecom

Servicii de sanatate cu aceleasi standarde precum cele ale centrelor urbane pentru 22…

INTRAROM SA
Piata locala de fuziuni si achizitii a crescut cu 4% in 2019 fata de anul anterior, atingand o valoare de 5,2 miliarde Euro

Anul trecut au fost incheiate in total 215 tranzactii, cu 26% mai multe decat…

PWC ROMANIA
Studiu privind calitatea vietii si bunastarea sociala: Romania coboara pe locul 45 in clasamentul mondial

Romania ocupa locul 45 din 149 de tari, fiind depasita de toate celelalte state…

DELOITTE AUDIT SRL
Analiza Deloitte: Activitatea de M&A a incetinit in al treilea trimestru, insa ramane consistenta

Piata de fuziuni si achizitii s-a situat la un nivel semnificativ in al treilea…

DENT ESTET 4 KIDS, bilant la final de vara: creste numarul dintilor salvati in urma traumatismelor dentare la copii

Prezenta la medicul stomatolog pediatru in decurs de o ora de la traumatism creste…

Studiu Deloitte: Cele mai multe investigatii si amenzi legate de aplicarea GDPR, la companiile care prelucreaza volume mari de date personale

Potrivit unui studiu efectuat de reteaua Deloitte Legal in Romania, Bulgaria, Croatia,…

Deloitte: Piata de fuziuni si achizitii va insuma in jur de 100 de tranzactii in 2019, iar tranzactiile cu credite neperformante vor continua sa scada

Cele mai dinamice sectoare pe piata de fuziuni si achizitii in 2019 vor fi…

Virtualizarea cumparaturilor in Romania

Propagarea internetului si a magazinelor online au modificat comportamentele de consum.

Big Data: Consumatorii sunt ingrijorati, insa companiile pot restabili increderea prin transparenta sporita

Un studiu KPMG la nivel global, desfasurat pe un esantion de 25.000 de consumatori,…

KPMG ROMANIA SRL
Studiu Valoria: Numai 4% dintre consumatori se declara foarte loiali unei companii care nu are prezenta online, fata de 33% care se declara foarte loiali unei companii prezenta online

Conform studiului „Comportamente de cumparare in era consumatorilor digitali” lansat azi…