loader

articole

83 rezultate (tag: abonament)

Sondaj eJobs - Paradox pe piata muncii: pe fondul unui deficit acut de forta de munca, 81% dintre companii au in plan majorari salariale in 2022

Companiile insa spun ca pretentiile financiare ale candidatilor sunt prea mari, iar nivelul…

EJOBS GROUP SRL
Ericsson Mobility Report: Traficul de date mobile a crescut de aproape 300 de ori in ultimii 10 ani

Editia speciala a Ericsson Mobility Report, ce marcheaza aniversarea a zece ani de publicare…

Ericsson ConsumerLab mapeaza maturitatea 5G a furnizorilor de servicii de comunicatii

Aceasta este prima analiza a pietei 5G (realizata in industrie) pe segmentul consumatorilor,…

Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2021

In intervalul iulie - septembrie, Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in…

ORANGE ROMANIA SA
Studiu PwC PayWell 2021: Companiile private din Romania estimeaza o crestere medie de 8,1% a salariilor de baza in 2022

Acest lucru decurge dupa o majorare medie de 8,9% in acest an

VTEX raporteaza rezultatele financiare pentru al doilea trimestru din 2021

Rezultatele VTEX au fost elaborate in conformitate cu International Accounting Standard…

VTEX ROMANIA
Studiu Deloitte: costul este cel mai important factor in decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video

Pandemia a amplificat apetitul utilizatorilor din toate generatiile pentru jocurile video

2020 a fost un an record pentru electromobilitate, in pofida scaderii generale a pietei auto

Concurenta se intensifica in randul furnizorilor de infrastructura de incarcare–Romanian…

ROLAND BERGER SRL
Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2021

In intervalul ianuarie - martie, Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in…

ORANGE ROMANIA SA
Sondaj BestJobs: 16% dintre angajati spun ca s-au vaccinat deja impotriva Covid-19 si 37% urmeaza in perioada urmatoare

37,1% dintre angajatii romani care au participat la un sondaj realizat de platforma de…

McKinsey & Company Romania: Consumatorii romani percep experienta cu companiile ca fiind monotona, fara lideri care se remarca

O imbunatatire cu un punct a experientei clientilor creste cu 20 de puncte procentuale…