loader
Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2021

Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2021

In intervalul ianuarie - martie, Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 264 milioane de euro, in crestere cu 2,5% fata de aceeasi perioada a anului anterior

Grupul Orange anunta astazi rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2021, disponibile la 31 martie.

In intervalul ianuarie - martie, Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 264 milioane de euro, in crestere cu 2,5% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Evolutia este determinata in continuare de o crestere a vanzarilor de echipamente, inregistrata in contextul mutarii in mediul digital a multor activitati economice.

La 31 Martie 2021, Orange Romania oferea servicii mobile, fixe si TV pentru 10.640.000 de clienti[i], in crestere cu 1,8% comparativ cu finalul T1 2020.

Serviciile fixe in banda larga aveau 418.000 de clienti, in crestere cu 14% fata de aceeasi perioada din 2020.

Retea

Nevoia ridicata de conectivitate a fost extrem de prezenta in randul clientilor Orange si in primul trimestru al anului in curs, ceea ce a dus la o crestere de 30% a consumului de date mobile in T1 2021, comparativ cu T1 2020.

Pe parcursul T1 2021, 56.000 de locuitori din 143 de noi localitati din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, in timp ce 447 de noi localitati din mediul urban si rural s-au bucurat de avantajele retelei 4G+.

Servicii B2B

Pe segmentul B2B, in primul trimestru al anului 2021 a fost inregistrata o crestere puternica de peste 20% in zona de ITC, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Cererea de servicii din partea companiilor mici si mijlocii a avut o evolutie semnificativa la anumite categorii din aria ITC. Deoarece clientii business au devenit mai constienti de riscurile ce apar cand angajatii au acces la distanta la resursele si infrastructurile IT ale companiilor, s-a acordat o atentie sporita solutiilor de securitate cibernetica, acestea fiind in crestere accelerata fata de primul trimestru al anului trecut.

Servicii financiare mobile

In luna ianuarie a acestui an, Orange Money a lansat, in premiera in Romania, cardul de credit cu avantaje exclusive pentru platile la Orange, pachete de beneficii la alegerea clientilor si bani inapoi instant in cont la plata cumparaturilor. Ca urmare a dezvoltarilor aduse serviciului Orange Money, s-a inregistrat o crestere de 40% a bazei totale de clienti in T1 2021 comparativ cu T1 2020, aceasta depasind 274.000 de clienti la 31 martie 2021.

Totodata, datorita numarului din ce in ce mai mare de clienti care folosesc Orange Money pentru plati prin eWallet si Debit Carduri, s-a inregistrat si o crestere semnificativa a numarului de tranzactii de pe dispozitive mobile.

Servicii digitale

Consumatorii au optat in continuare pentru servicii si achizitii online, in perioada ianuarie – martie 2021 fiind inregistrat un numar mai mult decat dublu al comenzilor in eShop, comparativ cu T1 2020. Totodata, nivelul de utilizare a serviciului MyOrange a inregistrat o crestere considerabila fata de T1 2020, ca numar de tranzactii procesate digital.

YOXO, primul abonament mobil complet digital din Romania, fara perioada contractuala, continua sa castige teren, cu o crestere constanta si in T1 2021 a numarului de utilizatori activi. In plus, de la inceputul acestui an, YOXO a lansat o serie de parteneriate de succes cu cele mai populare branduri prezente in mediul digital, pentru a oferi beneficii dedicate clientilor YOXO, ceea ce face ca serviciul sa fie si mai atractiv pentru consumatori.

“Am inceput un nou an cu multa energie si motivatie, ingrediente atat de necesare acestei perioade prin care trecem. S-au dovedit a fi elemente-cheie pentru noi si ne-au ajutat in primul trimestru al anului 2021 sa inregistram in continuare rezultate in crestere, in linie cu trendul ascendent din ultima parte a anului trecut. Conectivitatea a ramas acelasi pilon solid cu rol extrem de important in economia nationala, lucru vazut si in cresterea serviciilor in zona B2B sau in consumul de date mobile.

Ne bucura, totodata, faptul ca zona de digital este intr-o continua crestere si ca facilitatile pe care le ofera sunt din ce in ce mai usor integrate in viata consumatorilor interesati de astfel de servicii.

In acest context, desi parcurgem o perioada inca plina de incertitudini, ramanem in continuare dedicati oferirii unor servicii moderne si inovatoare, de cea mai buna calitate, adaptate nevoilor si dorintelor unei palete largi de consumatori,” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange Romania.

Mai multe informatii despre performanta financiara a Grupului Orange in primul trimestru al anului 2021 gasiti in documentul atasat mai jos.

Autori

foto
ORANGE ROMANIA SA