loader

articole

2452 rezultate (tag: romania)

Cinci mituri despre finantarile prin Factoring Revers

Cu beneficii pentru intregul ecosistem de afaceri, operatiunile de Factoring Revers au…

ING BANK N.V.…
Comertul online, vizat de o noua directiva UE. Obligatii de raportare suplimentare

Material de opinie de Camelia Malahov, Director Taxe Directe, si Anca Ghizdavu, Manager…

Strategia si creativitatea, alianta succesului

Autor: Alina Fanita, Partener, PKF Finconta

PKF FINCONTA SRL
Studiu eJobs: Primul lucru pe care il vor face 45% dintre romani dupa pandemie va fi sa isi schimbe jobul.

Cea mai mare incredere in sansele lor pentru gasirea unui loc de munca o…

EJOBS GROUP SRL
Studiu VTEX si iSense Solutions: 20% dintre retaileri au inceput sa vanda online in anul pandemic 2020

VTEX si iSense Solutions prezinta in premiera, primul studiu ecommerce din perspectiva…

Beneficiile conducerii agile

Autor: Constantin Magdalina, Expert Tendinte si Tehnologii Emergente

Studiu Reveal Marketing Research despre comportamentul de consum al romanilor privind apa imbuteliata

4 din 10 romani obisnuiesc sa consume cel mai des apa imbuteliata minerala plata

Analiza VTEX Romania: Provocarile retailului la un an de la “izbucnirea” COVID-19. Investitiile in infrastructura digitala, obligatorii

Concepte precum omnichannel, multichannel, marketplace, mobile shopping, social shopping…

VTEX ROMANIA
Raportarea sustenabilitatii corporative, element-cheie pentru afacerile din prezent si viitor

Una dintre masuri este o propunere de directiva privind raportarea sustenabilitatii corporative,…

KPMG ROMANIA SRL
Este directorul financiar al doilea CEO?

Autor: Florentina Susnea, Managing Partner, PKF Finconta

Doar 1,4% din aplicarile lunare sunt pentru joburile din strainatate. Germania, Olanda si Franta sunt primele optiuni ale romanilor care vor sa munceasca in afara

Cei care decid sa plece, totusi, in strainatate aplica preponderent pentru joburile din…

EJOBS GROUP SRL
Studiu Valoria si Mind Shop: Managerii de marketing se lupta cu intelegerea noilor preferinte de cumparare ale clientilor

Anul 2021 cere insa competenta si eficienta de la echipa de marketing