loader

articole

161 rezultate (tag: preferinte)

Acordul post-Brexit – reguli pentru schimburile comerciale cu produse de origine preferentiala

Material de opinie de Vladislav Dabija, Manager Taxe Indirecte, Deloitte Romania

Studiu EY: Activitatea globala de fuziuni si achizitii a fost rezistenta la socuri in 2020, se asteapta o intensificare a activitatii in anii urmatori

Dupa un an cu fluctuatii mari ale activitatii de fuziuni si achizitii (M&A), in…

ERNST & YOUNG…
Barometrul KPMG privind Creditarea Imobiliara: Clasa de active industriale/logistice este cea mai atractiva post-COVID

In timp ce, in comparatie cu anii anteriori, clasa de active industriale/logistice a devenit…

KPMG ROMANIA SRL
Raport: Masinile verzi castiga teren in preferintele europenilor, vanzarile din trimestrul al treilea au crescut cu 128%

In pofida scaderii generale a pietei auto, determinata de pandemie, cererea pentru vehiculele…

Peste jumatate dintre romani citesc publicatii de stiri atunci cand petrec timp in mediul online

Studiu Reveal Marketing Research despre activitatile romanilor pe Internet

Ingrijorarea europenilor in legatura cu problemele financiare si cu locul de munca a scazut in primele patru luni de la relaxarea restrictiilor adoptate in contextul COVID-19

Relaxarea restrictiilor adoptate in contextul pandemiei de COVID-19 a fost unul dintre…

Raport Digital Auto 2020: Pandemia COVID-19 a schimbat preferintele de mobilitate, masina personala redevine optiunea principala

La inceputul acestui an, estimarile indicau o crestere a preferintei consumatorilor pentru…

Angajatii apreciaza companiile care includ in mixul de beneficii programe de self-discovery

Desi in continuare atentia este orientata spre siguranta angajatilor, multe companii au…

Regandirea strategiilor de redresare a afacerii

Autor: Alina Fanita, Partener si CEO, PKF Finconta

Retail-ul in timpul pandemiei: cum se pot transforma vulnerabilitatile in oportunitati

Opinie de Oana Buhaescu, Director Audit, Deloitte Romania, liderul serviciilor dedicate…

Consumatorul roman devine atent la calitate, prefera produsele locale si este pregatit sa migreze catre cumparaturi online

Comportamentul consumatorului roman in contextul COVID -19

ERNST & YOUNG…
Consumul de bere a scazut cu 10% de la declansarea crizei Covid-19

Asociatia Berarii Romaniei continua campania #SOSHoreca de sustinere a sectorului ospitalitatii,…