loader

articole

29 rezultate (tag: criza COVID-19)

Piata berii ramane constanta in 2021

Asociatia Berarii Romaniei anunta evolutia pietei berii in anul 2021

Allianz Risk Barometer 2022: riscurile cibernetice devanseaza riscul pandemic in topul riscurilor globale

Incidentele cibernetice sunt cea mai mare amenintare pentru companiile din intreaga lume…

Studiu McKinsey&Company: Romania ar putea inregistra o crestere economica de aproximativ 26 miliarde de dolari pana in 2040 daca ar investi masiv in sanatate

O sanatate mai buna a populatiei ar putea insemna un avans economic de aproximativ…

EY Future Consumer Index: 68% dintre consumatori asteapta de la companii sa-si rezolve problemele de sustenabilitate

Tema sustenabilitatii devine prioritara si se impune ca principala tendinta, in contextul…

ERNST & YOUNG…
Analiza sectoriala EY Romania: Randamentele asteptate de investitori releva un optimism moderat in piata, pe fondul ingrijorarilor legate de noile mutatii ale virusului

In majoritatea sectoarelor din Romania, randamentele asteptate de investitori nu au prezentat…

ERNST & YOUNG…
Studiu KPMG: Aproape jumatate dintre liderii in afaceri anticipeaza pentru 2022 revenirea la normal

Liderii executivi isi actualizeaza planurile astfel incat sa fie pregatiti pentru recuperarea…

KPMG ROMANIA SRL
Romanii iubesc berea

Reputatia berii si a berarilor romani a crescut semnificativ in ultimii doi ani

Allianz Risk Barometer 2021: 3 riscuri interconectate in contextul COVID-19, in top

Intreruperea activitatii, pandemia si atacurile cibernetice sunt principalele 3 riscuri…

Barometrul KPMG privind Creditarea Imobiliara: Clasa de active industriale/logistice este cea mai atractiva post-COVID

In timp ce, in comparatie cu anii anteriori, clasa de active industriale/logistice a devenit…

KPMG ROMANIA SRL
Studiul EY Future Consumer Index: Pandemia provocata de COVID-19 va perturba planurile de cumparaturi ale consumatorilor cu ocazia sarbatorilor

Pandemia provocata de COVID-19 a accelerat tranzitia catre cumparaturile online. Rata…

ERNST & YOUNG…
Sondaj PwC:  Consumatorii europeni prefera platile fara numerar, dar raman reticenti sa isi dea datele personale care ar stimula dezvoltarea serviciilor online

Reorientarea consumatorilor catre plati fara numerar nu se reflecta intr-o crestere a…