loader

articole

248 rezultate (tag: canale)

Companiile din industria de media si divertisment trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z ca sa se mentina competitive in contextul demografic in schimbare

Generatiile mai in varsta sunt din ce in ce mai indemanatice tehnic si vor…

ERNST & YOUNG…
Virtualizarea cumparaturilor in Romania

Propagarea internetului si a magazinelor online au modificat comportamentele de consum.

Golin & iSense Solutions analizeaza influenta pe care o au social media asupra deciziei de cumparare

Pentru 9 din 10 romani, un review bun in social media inseamna peste nota…

Studiu: 68% dintre consumatori nu au incredere in administrarea datelor personale de catre companii

Gigya, companie recent achizitionata de SAP, lider de piata in solutii de identificare…

SAP ROMANIA SRL
Diferentele de gen in personal branding

Brandul personal contine setul de caracteristici care evidentiaza fiecare persoana si…

ELENA BADEA
Care sunt trendurile in e-commerce in 2018

Procentul platilor online din total plati a cunoscut cea mai mare crestere in ultimul…

Provocari de leadership in companiile antreprenoriale

Conducerea unei organizatii antreprenoriale este un lucru provocator. Departe de a beneficia/de…

PKF FINCONTA SRL
Liderii organizatiei – parintii erei digitale

Pana in 2020, nevoia de abilitati analitice si de luare a deciziei pe baza…

ERNST & YOUNG…
Un nou studiu Roland Berger releva ca autoturismele autonome si cele cu propulsie electrica se bucura de un nivel de acceptanta ridicat in randul consumatorilor la nivel global

Industria auto si procesele de asamblare parcurg unele din cele mai mari schimbari structurale…

ROLAND BERGER SRL
Veriga slaba din HR

O problema nu poate fi rezolvata cu aceeasi gandire care a generat-o, spunea Albert…

7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

Personalitatea internationala care este o sursa de inspiratie pentru cei mai multi dintre…

Cinci pasi prin care bancile pot imbunatati modul in care interactioneaza cu clientii lor

La nivel global, 32% dintre consumatori considera ca produsele si serviciile financiare…

ERNST & YOUNG…