loader

articole

100 rezultate (tag: branduri)

Puterea de cumparare a europenilor este de 14.739 de euro de persoana in 2019, a romanilor de 5.881 euro

Romania se afla pe locul treizeci si doi in clasamentul european, cu o putere…

Review-urile online, din ce in ce mai importante in decizia de cumparare a electrocasnicelor

Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenta tehnologiei asupra comportamentului…

La cele mai tari festivaluri ale verii, brandurile au fost vedetele pe scena digitala a activarilor implementate de divizia Experiential by Syscom Digital

Cei care merg la concerte sunt mai dispusi sa cumpere produse de la brandurile…

SYSCOM DIGITAL SRL
Studiu GfK IFA 2019: Piata globala de electro-IT depaseste un trilion de euro

Ce modeleaza o piata electro-IT de un trilion de euro?

Aproape trei sferturi dintre antreprenorii care au apelat la insolventa au devenit mai buni manageri (CITR)

Conform CITR experienta antreprenorilor din perioada insolventei a dus la imbunatatirea…

Pe ce sa ”pariezi” ca sa castigi in marketingul B2B

Acordarea unei importante reduse marketingului in B2B este in continuare o realitate a…

Review-urile consumatorilor, un criteriu important la cumparaturi

Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenta tehnologiei asupra comportamentului…

Comertul electronic continua sa creasca: trenduri pentru anul 2019

Potrivit PayU, comertul online transfrontalier va reprezenta o treime din toate vanzarile…

Raport SAP: Utilizatorii marilor platforme de continut se bazeaza din ce in ce mai mult pe recomandarile primite de la acestea

Procentul produselor si serviciilor achizitionate pe baza recomandarilor algoritmilor…

SAP ROMANIA SRL
Studiu Valoria: Numai 4% dintre consumatori se declara foarte loiali unei companii care nu are prezenta online, fata de 33% care se declara foarte loiali unei companii prezenta online

Conform studiului „Comportamente de cumparare in era consumatorilor digitali” lansat azi…

Trei tendinte de marketing pentru generarea cererii in 2019

Reducerea rolului functiei de marketing la cresterea vizibilitatii sau a notorietatii…

Studiu Deloitte: Accelerarea transformarilor digitale in sectorul bancar

Rezultatele studiului global privind consumatorii digitali