loader
La cele mai tari festivaluri ale verii, brandurile au fost vedetele pe scena digitala a activarilor implementate de divizia Experiential by Syscom Digital

La cele mai tari festivaluri ale verii, brandurile au fost vedetele pe scena digitala a activarilor implementate de divizia Experiential by Syscom Digital

Cei care merg la concerte sunt mai dispusi sa cumpere produse de la brandurile care sunt parte din experienta lor muzicala de festival

Iubitori de muzica, oameni de toate varstele si cu ocupatii diverse, influenceri – precum si cele mai iubite branduri care au dorit sa interactioneze cu ei – s-au adunat sute de mii la festivalurile de muzica din aceasta vara. Cei care merg la concerte sunt mai dispusi sa cumpere produse de la brandurile care sunt parte din experienta lor muzicala de festival. Acest lucru transforma evenimentele muzicale in playground-ul perfect pentru companiile care doresc o conexiune reala cu publicul vizat, la o scara foarte mare. Cu cat mai originala experienta, cu atat mai bine, deoarece participantii transmit mai departe euforia in feed-urile de social media si amplificarea este masiva.

Pentru a se diferentia si a crea o experienta memorabila pentru comunitatile participante, brandurile au folosit tactici cat mai creative, mizand pe interactiune si personalizare la cel mai inalt nivel. Neversea, Electric Castle, Untold, Summer Well, Afterhills - festivalurile verii au avut parte de cele mai engaging activari de brand anul acesta cu ajutorul dispozitivelor si aplicatiilor implementate si dezvoltate de agentia de marketing interactiv si consumer interaction Syscom Digital, prin divizia sa Experiential Marketing (https://www.youtube.com/watch?v=_UopSzeGatU&feature=youtu.be)

Explorarea zonei de experiential a fost o preocupare constanta a participantilor la activarea Raiffeisen organizata de catre agentia de brand. In spatiul dedicat, a fost amplasat un Touch Totem Display; prin intermediul unei aplicatii, participantii au razuit digital cardul de pe ecran si in acest fel au aflat ce premiu au castigat. Interesul pentru activare a fost mare, tinand cont ca insula Raiffeisen a fost permanent vizitata in toate zilele de festival si ecranul totemului a reprezentat permanent mediu de interactiune.

Drumul catre Electric Castle a fost masurat in premii oferite de OMV. O activare de tip  slot machine digital conceputa de catre agentia de brand si pusa in practica din punct de vedere tehnic de catre Syscom Digital, i-a purtat pe cei prezenti in trecut, oferindu-le sansa de a castiga un premiu tuturor celor care au alimentat de la benzinariile OMV in drum spre festival. Si astfel energia pozitiva a prins viteza printre participanti.

La Neversea si la Untold, castigatorilor de la campaniile promotionale derulate in 2019 prin intermediul aplicatiei mobile CokeScan, li s-a permis accesul la evenimente prin scanarea codurilor castigatoare cu ajutorul unei alte aplicatii de tip enterprise dezvoltata pentru redemptie si acces la evenimente. Aplicatia de end-user CokeScan, realizata de catre Syscom Digital este o aplicatie AR si de content video 360, avand in componenta si modul de inscriere in loteria publicitara cu premii. Proiectul in sine a fost unul complex, cuprinzand mai multe componente avansate: platforma mobila deservita de cele doua aplicatii (end-user CokeScan si enterprise), un website, o flota de tablete si telefoanele mobile ale participantilor. Coke Prize a fost instalata pe tablete distribuite la cele doua festivaluri. Fiind conectate la baza centrala de date a campaniei, dispozitivele au livrat organizatorilor, in timp real, date relevante de trafic si de stoc management.

In cadrul festivalului Summer Well, Syscom Digital a dezvoltat si implementat un proiect original dedicat exclusiv brandului Colorista de la L’Oréal Paris. Dispozitivul 3Senser Interactive Booth este un echipament digital futurist care genereaza senzatii, determina reactii si emotii si duce astfel comunicarea brandului si interactiunea cu consumatorii la un nivel mai profund, transformand intreaga experienta senzoriala intr-una cu adevarat memorabila. Proiectul a avut toate ingredientele si componentele pentru o activare de interactive de succes, dispozitivul fiind conceput pentru afisare dinamica, preluare de imagini video, imprimanta foto integrata real-time, touchscreen, senzori si suflante de aer pentru senzatii speciale.

Experienta a fost finalizata prin continut foto in format fizic, gif, video, in format slow sau fast motion, potrivite pentru publicul tinta si spre a fi distribuite. Pentru a incuraja tranzitia experientei si in online, pe retelele de social media, unde consumatorii brandului sunt activi, aplicatia a integrat un instrument automat SMS (agentia Syscom Digital fiind si agregator autorizat al operatorilor de telefonie mobila din Romania) si e-mail, in asa fel incat utilizatorii au primit instant, pe langa fotografia imprimata la fata locului, si un link catre continutul realizat in timpul activarii, pe care il puteau distribui pe retelele de socializare.

E bine sa te lasi condus de putin entuziasm, mai ales daca te afli la un festival ca Afterhills sau SummerWell si ajungi sa intri in contact cu noul Mercedes X-Class. Totemul digital interactiv cu touch a atras un public numeros pe scena activarii organizata de catre agentia de brand, iar participantii au plecat de acolo cu senzatia de afinitate si aspiratie la noul model fabricat de Mercedes, dar si cu premii atractive.

Festivalurile sunt un adevarat hotspot pentru activari de brand cat mai creative. Si pentru ca noua ne place creativitatea, dar si tehnologia pe care o intelegem foarte bine si avem tot ce ne trebuie ca sa o implementam fara cusur, anul acesta, mai mult ca oricand, ne-am implicat in dezvoltarea si punerea in practica a multor activari la festivalurile de muzica. Cand brandurile devin parte integranta a atmosferei de festival, comunicarea nu este doar mai placuta, dar si rezultatele sunt mai bune, iar obiectivele sunt realizate cu usurinta, de la ridicarea nivelului de awareness pana la vanzarea propriu-zisa de la raft, cand cumparatorul revine in magazin. Dispozitivele noastre au actionat ca generator de engagement la fata locului, dar si cu continuitate in social media, ca mijloc de interactiune intre brand si consumatori, dar si ca vehicule de colectare a datelor. Cel mai mult ne-am dorit sa cream o experiente inedite si de neuitat pentru participanti si, din feedback-urile primite de la acestia, dar si de la clientii si agentiile partenere, suntem siguri ca am reusit.”, a declarat Maia Novolan, managing director Syscom Digital.

Despre Syscom Digital

Infiintata in 2009, Syscom Digital este o agentie de marketing interactiv, care deruleaza proiecte complexe de consumer interaction si customer experience, integrand in conceptele creative componente de mobile, online, new technology si de rteail ineractiv.

Dupa numarul de proiecte si cifra de afaceri, Syscom Digital este in prezent unul dintre liderii industriei, deruland proiecte pentru clienti directi precum Coca-Cola, Danone, L'Oreal, Help Net, Nestle, Samsung, Sephora, Timisoreana, Unilever, Ursus, deservind si alte companii si branduri prin intermediul agentiilor de publicitate partenere.

Pentru a continua experientele declansate in mediul online de tip brand engagement, Syscom Digital dezvolta concepte creative autentice si mecanici de interactiune cu consumatorii de tip online2offline si offline2online, cu focus pe rezultate (vanzari).

Autori

foto
SYSCOM DIGITAL SRL