loader
Studiu Deloitte: Accelerarea transformarilor digitale in sectorul bancar

Studiu Deloitte: Accelerarea transformarilor digitale in sectorul bancar

Rezultatele studiului global privind consumatorii digitali

Consumatorii din intreaga lume se asteapta ca bancile sa actioneze si sa interactioneze cu ei la fel ca brandurile mari de tehnologie. Cel mai recent sondaj global al consumatorilor privind serviciile bancare digitale dezvaluie unde sunt lacunele - si ce pot face bancile pentru a raspunde asteptarilor tot mai ridicate.

Centrul de Servicii Financiare Deloitte a analizat in luna mai raspunsurile a 17.100 de consumatori bancari din 17 tari pentru a masura situatia actuala a digitalizarii din sectorul bancar. Rezultatele sondajului sprijina convingerea Deloitte ca restructurarea organizatiilor in jurul diferitelor etape ale interactiunii cu clientii va fi urmatoarea frontiera pentru bankingul digital prin punerea "realului in digital si digitalului in realitate".

La nivel global, consumatorii se pot clasifica in trei categorii distincte: traditionalistii, cei care adopta serviciile online si aventurierii digitali, iar rezultatele au evidentiat diferente clare in ceea ce priveste atitudinile si comportamentele digitale in rândul acestor tipuri de consumatori.

Acest studiu este cel mai recent dintr-o suita de analize care abordeaza sectorul bancar digital. in ciuda diferentelor si a nuantelor din zonele geografice, am observat o tema comuna, esentiala: trebuie sa existe o evolutie in modul in care consumatorii interactioneaza cu bancile lor, iar clientii se asteapta ca progresul sa inceapa acum.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati aici.

Autori

foto
DELOITTE CONSULTANTA SRL