loader

articole

427 rezultate (tag: retail)

Cum este influentata valoarea afacerii de criza generata de Covid-19?

Material de Sorin Petre, Partner PwC Romania si Ileana Gutu, Senior Manager PwC Romania

Tehnologia, esentiala in adaptarea companiilor la schimbari, dar planificarea si talentele fac diferenta

Dinu Bumbacea, Partener, Leader Consultanta in Afaceri, PwC Romania

Coronavirus Pandemic to Change Consumer Payments

The economic shock has already manifested itself in a variety of ways across industries,…

Coronavirus Outbreak to Accelerate Household Wellness Trends

This article is part of a series on COVID-19 focusing on how the outbreak…

Pandemia ar putea evidentia potentialul Romaniei de a deveni un punct central in lantul de aprovizionare a Uniunii Europene pe termen lung

de Dimitrios Goranitis, Partener servicii de risc si reglementare, Deloitte Romania

Euromonitor’s Lessons From the 2008 Global Financial Crisis

The shock to the global economy as the coronavirus health crisis morphs into a…

Primele rezultate ale transformarii digitale ale celui mai mare grup de comunicare din Romania

Transformarea a fost intensa pe parcursul ultimelor 18 luni si a implicat direct intreaga…

Retailul la reset. De la supravietuirea in criza la cresterea in conditii de piata incerte

Intreruperea activitatii marilor centre comerciale si limitarea miscarii populatiei reduc…

POSTIS
ELKO a incheiat anul 2019 cu o cifra de afaceri si indicatori de profitabilitate record

Contrar incetinirii generale din economie, vanzarile ELKO au continuat sa creasca si in…

ELKO ROMANIA
Sondaj global PwC: 64% dintre companii pregatesc noi masuri de siguranta pentru a reporni activitatea, iar 47% vor sa aplice permanent munca de acasa

Majoritatea companiilor au depasit faza de reactie pe termen scurt fata de criza generata…

Studiu EY: Patru tendinte in comportamentul consumatorilor determinate de pandemia COVID-19

Cele patru segmente s-ar putea transforma in cinci categorii distincte odata cu atenuarea…

ERNST & YOUNG…
Retailul in vremea coronei, dar nu numai – provocari si oportunitati pentru producatorii locali

Autori: Catalin Suliman (partner) si Dragos Iordache (associate)

FILIP & COMPANY