loader
Primele rezultate ale transformarii digitale ale celui mai mare grup de comunicare din Romania

Primele rezultate ale transformarii digitale ale celui mai mare grup de comunicare din Romania

Transformarea a fost intensa pe parcursul ultimelor 18 luni si a implicat direct intreaga echipa de management

Publicis Groupe Romania (Grupul) anunta primele rezultate ale procesului de accelere a transformarii sale digitale pe plan local. Mizand pe sinergia dintre Creativitate, Data si Tehnologie, Publicis Groupe ofera clientilor sai acces la cele mai avansate Servicii si Instrumente de lucru de pe piata, concentrate in patru arii de expertiza: Comunicare, Media, Data si Tehnologie.

Transformarea a fost intensa pe parcursul ultimelor 18 luni, a implicat direct intreaga echipa de management si a vizat trei zone:

Achizitia de date.

Dezvoltarea de instrumente proprii de raportare si analiza.

Recrutarea si pregatirea de specialisti in tech si data.

Un demers continuu este reconstruirea culturii de munca, cu focus pe date la toate nivelurile companiei.

Doua exemple relevante: Brand Tracker si GlobalWebIndex.

Brand Tracker este un produs dezvoltat local pentru masurarea continua si analiza datelor privind performanta clientilor Grupului, dar si competitorilor lor. Permite analiza simultana a peste zece indicatori diferiti de la sute de marci si integrarea lor cu datele de media si vanzari. Datele sunt raportate lunar si acopera categorii, precum FMCG (food si non food), telecom, pharma, banking, oil & gas cat si retail.

GlobalWebIndex este cel mai mare studiu continuu din lume despre consumatorul  digital, cu analize foarte amanuntite si extrem de utile in definirea segmentelor tinta si intelegerea aprofundata a comportamentului consumatorilor in diferite medii digitale, analizand inclusiv rolul si motivatiile pentru folosirea acestora. Publicis Groupe Romania detine in exclusivitate date pentru consumatorii din Romania.

Dezvoltarea instrumentelor proprii: AiQ Portal

Un instrument propriu, dezvoltat local de catre Grup este AiQ Portal, o platforma web-based de tip business-to-business, disponibila 24/7. A fost creata special pentru a pune non stop la dispozitia clientilor informatiile importante pentru luarea celor mai bune decizii de business. Clientii care opteaza pentru acest produs au acces la dashboard-uri interactive si dinamice, analize, rapoarte agregate din peste 150 de studii de piata. Instrumentul se poate personaliza pentru anumiti clienti si acestia pot monitoriza propriile campanii in real-time, avand acces la informatii detaliate, la zi, despre campaniile lor (in special cele din mediul digital). Grupul are in dezvoltare module care vor permite, in premiera pe piata locala de comunicare, un management superior al campaniilor si bugetelor.

Oamenii de marketing zic anecdodic ca din totalul bugetului lor de comunicare, jumatate se iroseste, dar ei nu stiu care e acea jumatate. Noi propunem clientilor de comunicare in aceste vremuri marcate de incertitudine, raspunsuri concrete la cele mai grele intrebari pe care si le pun dintotdeauna, acum parca mai acut ca oricand – care este contributia comunicarii la atingerea obiectivelor – atat de vanzari, cat si de brand? Merita sa investesc in comunicare? Cat si unde? Noi avem raspunsurile datorita investitiei constante in oameni, date si tehnologie. Am toate argumentele sa cred ca in prezent grupul Publicis Romania este cel mai pregatit sa ofere consultanta strategica de top si eficienta in comunicare, tuturor liderilor de business din Romania.” a declarat Stefan Iordache, Chief Operating Officer, Publicis Groupe Romania.

Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer si leader al proiectul de transformare digitala a grupului Publicis Romania: “Daca datele sunt noul aur, clientii grupului Publicis sunt foarte bogati pentru ca le oferim acces la date pentru eficientizarea la maximum a investitiilor lor in comunicare. Grupul Publicis are o propunere unica pe piata de comunicare din Romania: peste 400 de specialisti si acoperire full service a nevoilor clientilor, specialisti in tehnologie cu know-how solid, un mod de lucru bazat pe sinergii si colaborare (Power of One), instrumente inovatoare, o cultura data-driven si leadership cu mindset antreprenorial, care a investit constant in dezvoltare.”

Solutiile Grupului sunt bazate pe econometrie, identificarea ROI-ul investitiei de comunicare in generarea de vanzari sau impactul in indicatorii de brand. Desi pornita din media, abordarea centrata pe date si pe interpretarea lor permite tuturor entitatilor din grup (Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom si Spark Foundry) sa ofere clientilor solutii personalizate, data-driven.

 

Prin modelul sau de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor si Competentelor alocate fiecarui Client in parte, Grupul a pus in centrul propunerii sale catre piata o abordare unica si apreciata de clienti pentru pragmatismul si conectarea ei directa la obiectivele lor de business.

Despre Publicis Groupe - The Power of One

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40]

Publicis Groupe Romania, prezent de 25 ani pe piata locala, este cel mai mare grup de marketing, comunicare si transformare digitala din Romania, avand la baza sinergia dintre Creativitate si Tehnologie. Grupul ofera clientilor acces la cele mai avansate Servicii si Instrumente de lucru, concentrate in patru arii de expertiza: Comunicare, Media, Data si Tehnologie.

Cu o expertiza solida in toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe Romania asigura, prin modelul sau de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor si Competentelor alocate fiecarui Client in parte.

In portofoliul Publicis Groupe Romania se afla unele dintre cele mai puternice agentii de marketing si comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom si Spark Foundry. www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!

Autori

foto
PUBLICIS GROUPE ROMANIA