loader

articole

449 rezultate (tag: marketing)

VorbIMM despre: vouchere si micro-granturi pentru IMM-uri

In criza actuala este foarte importanta viteza cu care mobilizam capitalul pentru sustinerea…

Pasi de reluare a vanzarilor B2B intr-o lume afectata de COVID-19

In cele doua luni de stare de urgenta, scaderea sau chiar lipsa cererii din…

Primele rezultate ale transformarii digitale ale celui mai mare grup de comunicare din Romania

Transformarea a fost intensa pe parcursul ultimelor 18 luni si a implicat direct intreaga…

Viralizarea transformarii digitale a companiilor in vremuri de criza

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Inventarul si cuantificarea pierderilor asociate crizei COVID-19. Ce trebuie avut in vedere in pregatirea cererilor de despagubiri si daune

Ana Sebov, Forensic Leader, PwC Romania si Sirshar Qureshi, Partener Forensic PwC Europa…

7 provocari de marketing si vanzari in economia post-COVID

Autor: Elena Badea, Managing Partner, Valoria Business Solutions

Cum ne pregatim pentru economia post-COVID

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Modificarea legii 321/2009 – revin serviciile in retailul alimentar?

Autori: Catalin Suliman (partener) si Dragos Iordache (associate)

FILIP & COMPANY
Ce iti trebuie pentru cresterea vanzarilor in 2020?

Sunt cinci elemente esentiale care, prin impactul lor asupra eficientei, conduc la cresterea…

Afacerile Zitec au crescut cu 34% in 2019, pana la 7 milioane de euro

Pentru activitatea sa din 2019, Zitec a fost desemnata recent “Compania Anului” la Gala…

iAgency: ce trebuie sa stie o companie cand se pregateste pentru schimbarea site-ului

In schimbarea site-ului, optimizarea pentru mobil trebuie sa fie prioritara

Raport GPeC E-Commerce Romania 2019: Cumparaturi online de peste 4,3 miliarde de euro, in crestere cu 20% fata de 2018

Potrivit estimarilor ARMO (Asociatia Romana a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce…

ANIRO COM SRL