loader

articole

372 rezultate (tag: digitala)

SME Instrument - O schema de finantare mult prea putin cunoscuta in Romania

Creditul bancar ramane in continuare cea mai importanta sursa de finantare pentru companiile…

ERNST & YOUNG…
OCDE a emis un raport referitor la Actiunea 1 a Planului de actiune BEPS privind provocarile fiscale generate de economia digitala

La data de 16 septembrie 2014, OCDE a emis raportul final privind provocarile fiscale…

ERNST & YOUNG…
Trecerea de la simplu consum la experienta personala

Anul 2014 marcheaza debutul epocii comertului omnichannel, dar si un punct de cotitura…

ERNST & YOUNG…
Industria globala de media si divertisment renunta la taierile de costuri si vizeaza cresterea

Zona digitala ofera cele mai bune oportunitati de crestere, iar analizele de date vor…

ERNST & YOUNG…
Serviciile medicale sub impactul Big Data

Un ceas inteligent conectat la o platforma medicala de tip cloud poate monitoriza starea…

ERNST & YOUNG…
De la companiile perturbate digital la companii care perturba digital

Companiile mari sunt intr-o cursa stransa sa devina digitale. Cele care vor ajunge acolo…

Companiile din media si divertisment – la cel mai inalt nivel al optimismului in privinta finantarii din ultimii 5 ani

Accesul mai usor la credite si finantare, cresterea valorii actiunilor si stabilitatea…

ERNST & YOUNG…
Balaurul cu doua capete din marketing

Sunt tot mai multe voci in ultima vreme care afirma ca rolul chief marketing…

ERNST & YOUNG…
Inovatia - Ultima sansa pentru companiile de media si divertisment

77% dintre companiile de media si divertisment lideri in zona digitala au acces in…

ERNST & YOUNG…
Piata digitala merge ca pe roate

Industria media, in speta Publicitate & PR, este estimata la aprox. 800 milioane de…

ERNST & YOUNG…
La nivel mondial, doar 5% din managementul de top din industria asigurarilor utilizeaza Twitter sau Facebook

In doar doua decade, tehnologia digitala a transformat lumea. Sunt aproape la fel de…

ERNST & YOUNG…
 China, Brazilia si Singapore -  lideri in consum de media digitala  si ca disponibilitate de a plati

Consumatorii urbani din China, Brazilia si Singapore sunt cei mai avizi consumatori de…

KPMG ROMANIA SRL