loader

articole

313 rezultate (tag: comportament)

Romanii utilizeaza cardurile, in general, pentru plata cumparaturilor curente sau a facturilor, conform unui studiu MasterCard

Noua din zece adulti care locuiesc in zonele urbane din Romania detin un card…

Perceptia privind coruptia generalizata s-a imbunatatit in Romania in ultimii doi ani

Actiunile de reglementare si conformare derulate de autoritati in ultimii doi ani au imbunatatit…

ERNST & YOUNG…
In al patrulea an de raportare a rezultatelor Planului pentru un Stil de Viata Sustenabil, Unilever observa cresterea interesului pentru sustenabilitate

Unilever anunta ca integrarea sustenabilitatii in businessul Unilever genereaza crestere…

Bogdan Ion, EY: Cele 6 mega-tendinte care redefinesc lumea in care traim

EY a identificat sase tendinte majore - mega-tendinte - care redefinesc lumea in care…

ERNST & YOUNG…
Modalitati legale prin care poate fi “furata” o marca

Exista la ora actuala multiple exemple din practica, in care partenerul de afaceri in…

Romancele cheltuiesc cu 20% mai mult decat barbatii pe gadgeturi

Conform QuickMobile, cel mai mare specialist in tehnologie din Romania, femeile se indreapta…

Tendintele din turism in 2015: hotelierii isi reinventeaza conceptele pentru a oferi experiente noi generatiei Y

Industria hoteliera la nivel global cunoaste un val de dezvoltare, inovatie si crestere…

ERNST & YOUNG…
Consumatorul - intre previzibil si surprinzator

Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere

ERNST & YOUNG…
Cu 7 mil. de locuri de munca si cu venituri de peste 500 de miliarde de Euro, industriile culturale si creative joaca un rol esential in redresarea Europei

Cu venituri de 535,9 miliarde de EUR in prezent, industriile culturale si creative (ICC)…

ERNST & YOUNG…
Plati cash sau cu cardul?

Chiar daca platile in numerar reprezinta cea mai veche forma de circulatie a banilor,…

ERNST & YOUNG…
Bancile in 2020. Ghid pentru provocarile care vor veni

Vestea proasta este – asa cum toata lumea stie – ca bancile traverseaza o…

25% dintre consumatorii romani declara ca nu au primit niciodata un serviciu de calitate superioara

Analiza 'Experienta serviciilor superioare', realizata de Customer Focus si EY, exploreaza…

ERNST & YOUNG…