loader

articole

82 rezultate (tag: Mediul online)

Modificarea legii 321/2009 – revin serviciile in retailul alimentar?

Autori: Catalin Suliman (partener) si Dragos Iordache (associate)

FILIP & COMPANY
iAgency: ce trebuie sa stie o companie cand se pregateste pentru schimbarea site-ului

In schimbarea site-ului, optimizarea pentru mobil trebuie sa fie prioritara

Europenii vor cheltui mai mult de sarbatori decat anul trecut, piata totala estimata ajungand la 189,5 miliarde de euro in Europa

Europenii nu numai ca si-au planificat cu atentie bugetul, dar cea mai mare parte…

DELOITTE ROMANIA
Studiu Deloitte: increderea este primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand

Opt din zece consumatori (83%) considera ca increderea este primul factor emotional care…

Review-urile online, din ce in ce mai importante in decizia de cumparare a electrocasnicelor

Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenta tehnologiei asupra comportamentului…

La cele mai tari festivaluri ale verii, brandurile au fost vedetele pe scena digitala a activarilor implementate de divizia Experiential by Syscom Digital

Cei care merg la concerte sunt mai dispusi sa cumpere produse de la brandurile…

SYSCOM DIGITAL SRL
Activitatile financiare in mediul online, in continua crestere; doi din trei romani fac lunar cumparaturi online (studiu)

Conform Agerpres, procentul utilizatorilor de internet care fac lunar cumparaturi online…

Review-urile consumatorilor, un criteriu important la cumparaturi

Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenta tehnologiei asupra comportamentului…

Comertul electronic continua sa creasca: trenduri pentru anul 2019

Potrivit PayU, comertul online transfrontalier va reprezenta o treime din toate vanzarile…

Virtualizarea cumparaturilor in Romania

Propagarea internetului si a magazinelor online au modificat comportamentele de consum.

Big Data: Consumatorii sunt ingrijorati, insa companiile pot restabili increderea prin transparenta sporita

Un studiu KPMG la nivel global, desfasurat pe un esantion de 25.000 de consumatori,…

KPMG ROMANIA SRL
Studiu Valoria: Numai 4% dintre consumatori se declara foarte loiali unei companii care nu are prezenta online, fata de 33% care se declara foarte loiali unei companii prezenta online

Conform studiului „Comportamente de cumparare in era consumatorilor digitali” lansat azi…