loader

articole

82 rezultate (tag: Mediul online)

Pandemia trece, comportamentele consumatorilor raman... schimbate

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Cinci elemente care conduc la esecul marketingului de continut

Autor: Gabriela Streza, Business Development Director, Valoria

Studiu Valoria: 72% dintre companii spun ca delegarea sarcinilor catre echipe virtuale este  competenta noua necesara managerilor in aceasta perioada

Studiul lansat azi de Valoria identifica perceptia acestora asupra contextului actual

Cum restabilim increderea in timp de criza

Autor: Florentina Susnea, Managing Partner, PKF Finconta

PKF FINCONTA SRL
Allianz-Tiriac Asigurari, rezultate financiare in T1 2020:

Performanta operationala solida, cresteri pe toate liniile de business si grija pentru…

Redeschiderea si pivotarea afacerilor

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Pasi de reluare a vanzarilor B2B intr-o lume afectata de COVID-19

In cele doua luni de stare de urgenta, scaderea sau chiar lipsa cererii din…

Viralizarea transformarii digitale a companiilor in vremuri de criza

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Sondaj Shakespeare School: 75% dintre parinti considera continuitatea ca fiind principalul avantaj al trecerii cursurilor de limba engleza in mediul online

Ca urmare a masurilor de distantare sociala, Shakespeare School a reusit sa treaca la…

SHAKESPEARE SCHOOL
Companiile active in retail, care inchiriaza sau detin spatii industriale, mizeaza pe dezvoltarea comertului online pentru a recupera pierderile generate de efectele epidemiei de Covid-19

O abordare axata pe canale multiple de vanzare va castiga cel mai probabil teren…

7 provocari de marketing si vanzari in economia post-COVID

Autor: Elena Badea, Managing Partner, Valoria Business Solutions

OUG 38/2020 privind utilizarea inscrisurilor in forma electronica la nivelul autoritatilor si institutiilor publice

OUG 38/2020 stabileste regulile generale cu privire la utilizarea semnaturii electronice…