loader

articole

89 rezultate (tag: feedback)

Sfera Business: Planul de compensatii si beneficii este cea mai importanta provocare din departamentul comercial

78% dintre companii aloca un buget de training anual de 2.000 – 10.000 EUR…

SFERA BUSINESS SRL
Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

Conform studiului Cum comunica strategic companiile din Romania realizat de McGuireWoods…

SFERA BUSINESS SRL
Cum sa nu esuam ca lideri: argument pentru coaching in Romania

82% din liderii noi numiti esueaza pentru ca nu reusesc sa construiasca relatii de…

Ce cred companiile din Romania despre retelele sociale?

Retelele sociale au depasit de mult rolul unei simple socializari online intre persoane…

ERNST & YOUNG…
74% dintre companiile din Romania utilizeaza retelele sociale pentru promovare, vanzare sau recrutare

91% dintre companii spun ca utilizarea retelelor sociale le ofera un avantaj competitiv…

ERNST & YOUNG…
65% dintre directorii de vanzari considera misiunea de afaceri ca fiind principala responsabilitate

Cele mai importante roluri asumate de un manager de vanzari sunt de “generator de…

ERNST & YOUNG…
Migratia creierelor in Romania: Top 5 motive invocate  pentru a pleca dintr-o companie

Industriile retail si financiar-asigurari se confrunta cu cea mai mare fluctuatie a personalului

Romanii platesc, in medie, 200 euro pe un bilet de avion in Europa

Germania, Turcia si Franta, tarile cu cele mai multe zboruri din Romania

PARAVION TOUR SRL
Agentie romaneasca de turism foloseste tehnologia ca sursa de inovare

Solutiile Microsoft folosite au permis BBTR sa dezvolte o noua activitate, sa inoveze…

Companiile trebuie sa implementeze abordarea de business axata pe client

Companiile care refuza sa adopte un model de business axat pe client si isi…

ERNST & YOUNG…
Ascendis accelereaza procesele de afaceri cu Yammer

Microsoft Yammer a adus beneficiile retelelor sociale in cadrul Ascendis si s-a propagat…

Mercedes-Benz Romania a adoptat cu succes Microsoft Dynamics CRM

"Microsoft Dynamics CRM ne permite sa aducem clientul in centrul a tot ceea ce…