loader

articole

12 rezultate (tag: datele personale)

Asigurarile de sanatate NN au oferit despagubiri de aproximativ 40 de milioane de euro pentru problemele medicale cu care s-au confruntat romanii in ultimii 8 ani

Clientii au beneficiat astfel de sprijin financiar real in situatiile acoperite de asigurarea…

NN ASIGURARI DE…
Studiu EY: Lipsa de reactie la cresterea costului vietii este un risc major pentru telecomunicatii

Cresterea costului vietii i-a determinat pe consumatori sa isi reajusteze prioritatile…

ERNST & YOUNG…
Studiu Deloitte: masina personala ramane mijlocul de transport preferat al romanilor

Pentru aceasta sunt dispusi sa plateasca suplimentar dotari precum sisteme de crestere…

Sondaj global PwC: Mai mult de jumatate dintre angajati cred ca putini oameni vor mai avea un loc de munca stabil pe termen lung, in viitor

Pentru unii, aceasta nesiguranta sporeste anxietatea legata de locul de munca, deja accentuata…

Sondaj PwC:  Consumatorii europeni prefera platile fara numerar, dar raman reticenti sa isi dea datele personale care ar stimula dezvoltarea serviciilor online

Reorientarea consumatorilor catre plati fara numerar nu se reflecta intr-o crestere a…

Munca de acasa fara laptop de serviciu – o scurta perspectiva a protectiei datelor cu caracter personal

Material de opinie de Silvia Axinescu, Senior Managing Associate la Reff & Asociatii,…

REFF & ASOCIATII
PwC Global CEO Survey: Pesimismul directorilor generali privind cresterea economiei globale in 2020 atinge un nivel record

Ingrijorarile directorilor cu privire la o crestere a economiei mondiale mai lenta se…

Studiu de piata: Cum va arata interactiunea clientilor cu marcile peste zece ani?

Un nou studiu arata ca, in decurs de un deceniu, doua treimi din interactiunea…

TotalSoft: asistentii personali virtuali (chatbotii) - noul trend pe piata solutiilor de HR

TotalSoft dezvolta o aplicatie automata de mesagerie text, chatbot, pentru a ajuta departamentele…

Big Data: Consumatorii sunt ingrijorati, insa companiile pot restabili increderea prin transparenta sporita

Un studiu KPMG la nivel global, desfasurat pe un esantion de 25.000 de consumatori,…

KPMG ROMANIA SRL
Studiu: 68% dintre consumatori nu au incredere in administrarea datelor personale de catre companii

Gigya, companie recent achizitionata de SAP, lider de piata in solutii de identificare…

SAP ROMANIA SRL
Studiu EY: Sunt companiile de media si entertainment pregatite pentru Generatia Z, pentru preferintele lor unice si pentru modul in care aceasta generatie consuma continut?

Potrivit studiului EY "From innovation to expectation — how M&E leaders are responding…

ERNST & YOUNG…