loader

articole

115 rezultate (tag: comportamente)

Digitalizarea deciziei in companii

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Studiu EY: Activitatea globala de fuziuni si achizitii a fost rezistenta la socuri in 2020, se asteapta o intensificare a activitatii in anii urmatori

Dupa un an cu fluctuatii mari ale activitatii de fuziuni si achizitii (M&A), in…

ERNST & YOUNG…
Ce va conta in anul 2021? Tendinte si previziuni relevante

Autor: Elena Badea, Managing Partner, Valoria Business Solutions

Piata de fuziuni si achizitii, motor al cresterii economice. Perspective pentru anul 2021

Autori: Dinu Bumbacea, Partener si Lider al Departamentului de Consultanta pentru Afaceri…

2021, aventuri in incertitudine sau transformare pragmatica?

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Sondaj PwC Romania: ANAF va depista si sanctiona mai usor contribuabilii incorecti datorita SAF-T, considera majoritatea respondentilor

Raportul SAF-T, fisierul standard de raportare, ar urma sa fie implementat anul viitor,…

Studiul EY Future Consumer Index: Pandemia provocata de COVID-19 va perturba planurile de cumparaturi ale consumatorilor cu ocazia sarbatorilor

Pandemia provocata de COVID-19 a accelerat tranzitia catre cumparaturile online. Rata…

ERNST & YOUNG…
Sondaj PwC:  Consumatorii europeni prefera platile fara numerar, dar raman reticenti sa isi dea datele personale care ar stimula dezvoltarea serviciilor online

Reorientarea consumatorilor catre plati fara numerar nu se reflecta intr-o crestere a…

Regandirea strategiilor de redresare a afacerii

Autor: Alina Fanita, Partener si CEO, PKF Finconta

Pandemia a produs cel mai mare soc in sectorul energiei din ultimii 70 de ani. Impactul pentru viitorul industriei

David Trow, Partener, PwC Romania si Monica Biota, Partener PwC Romania

Pandemia trece, comportamentele consumatorilor raman... schimbate

Autor: Constantin Magdalina, Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Consumatorul roman devine atent la calitate, prefera produsele locale si este pregatit sa migreze catre cumparaturi online

Comportamentul consumatorului roman in contextul COVID -19

ERNST & YOUNG…