Profitul net al Grupului a crescut cu 8,2% in 2019, ajungand astfel la 834,8…
Intr-o perioada in care tendintele se schimba rapid, companiile de bunuri de lux sunt…
Opt din zece consumatori (83%) considera ca increderea este primul factor emotional care…
Schimbarile accelerate din mediul fiscal international au condus la o incertitudine fara…
Un nou studiu arata ca, in decurs de un deceniu, doua treimi din interactiunea…
Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenta tehnologiei asupra comportamentului…
Modificarea Codului Fiscal – despre maniera in care definitia locului conducerii efective…
Versiunile FR si PHEV ale SEAT Tarraco vor fi lansate la Salonul Auto International…
Acordarea unei importante reduse marketingului in B2B este in continuare o realitate a…
Produsele contrafacute, comertul electronic, importanta consumatorilor din China - chiar…
Procentul produselor si serviciilor achizitionate pe baza recomandarilor algoritmilor…
Companiile trebuie sa treaca de la protejarea modelului traditional la construirea viitorului…