loader

articole

91 rezultate (tag: Marci)

Crestere cu 10% a vanzarilor in 2019 si progres important pe piata produselor conectate

Profitul net al Grupului a crescut cu 8,2% in 2019, ajungand astfel la 834,8…

Companiile de bunuri de lux investesc puternic in marketing digital si folosesc inteligenta artificiala si big data

Intr-o perioada in care tendintele se schimba rapid, companiile de bunuri de lux sunt…

DELOITTE ROMANIA
Studiu Deloitte: increderea este primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand

Opt din zece consumatori (83%) considera ca increderea este primul factor emotional care…

Studiul EY: Incertitudinea in mediul fiscal international si realitatile romanesti

Schimbarile accelerate din mediul fiscal international au condus la o incertitudine fara…

ERNST & YOUNG…
Studiu de piata: Cum va arata interactiunea clientilor cu marcile peste zece ani?

Un nou studiu arata ca, in decurs de un deceniu, doua treimi din interactiunea…

Review-urile online, din ce in ce mai importante in decizia de cumparare a electrocasnicelor

Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenta tehnologiei asupra comportamentului…

Proiectul de modificare a Codului Fiscal – liber pentru paradisurile fiscale?

Modificarea Codului Fiscal – despre maniera in care definitia locului conducerii efective…

ERNST & YOUNG…
Versiunile FR si PHEV pentru SEAT Tarraco: tehnologie, sportivitate si eficienta

Versiunile FR si PHEV ale SEAT Tarraco vor fi lansate la Salonul Auto International…

SEAT ROMANIA
Pe ce sa ”pariezi” ca sa castigi in marketingul B2B

Acordarea unei importante reduse marketingului in B2B este in continuare o realitate a…

In contextul unei recesiuni economice globale, articolele de lux continua sa aiba o performanta ridicata, insa se confrunta cu noi provocari

Produsele contrafacute, comertul electronic, importanta consumatorilor din China - chiar…

COFACE ROMANIA
Raport SAP: Utilizatorii marilor platforme de continut se bazeaza din ce in ce mai mult pe recomandarile primite de la acestea

Procentul produselor si serviciilor achizitionate pe baza recomandarilor algoritmilor…

SAP ROMANIA SRL
Companiile orientate catre consumatori risca sa-si piarda relevanta in lipsa unor planuri indraznete de transformare

Companiile trebuie sa treaca de la protejarea modelului traditional la construirea viitorului…

ERNST & YOUNG…