loader
Versiunile FR si PHEV pentru SEAT Tarraco: tehnologie, sportivitate si eficienta

Versiunile FR si PHEV pentru SEAT Tarraco: tehnologie, sportivitate si eficienta

Versiunile FR si PHEV ale SEAT Tarraco vor fi lansate la Salonul Auto International de la Frankfurt 2019

  • SEAT adauga noi valente celui mai mare SUV din portofoliu o data cu lansarea unei variante sportive FR si a unei versiuni cu motorizare plug-in hibrid
  • Cu ajutorul unei baterii de 13kWh, Tarraco PHEV ofera autonomie de peste 50km in modul integral electric si reduce emisiile pana sub 50g/km
  • Cu o putere totala de 245 CP oferita de motorul pe benzina de 110kW/150CP si cel electric de 85kW/116 CP, Tarraco PHEV devine cel mai puternic model de pe acest segment
  • Tarraco vine cu noutati ca banda de iluminare care uneste farurile din spate sau sistemul de infotainment de 9.2’’
  • FR si varianta cu motorizare PHEV vor fi disponibile pentru comenzi din 2020

SEAT creste gradul de eficienta si atractivitate a modelului Tarraco, prin prezentarea unei variante cu sistem de propulsie plug-in hibrid si a unei versiuni sportive FR. Hibridul plug-in Tarraco este o demonstratie pentru strategia SEAT din domeniul electro-mobilitatii. Marca va include in portofoliu sase modele SEAT si CUPRA integral electrice sau plug-in hibride pana la inceputul anului 2021.

SEAT a vandut un numar record de 369.500 de vehicule in primele sapte luni ale acestui an, cu un total de 55.200 de automobile vandute doar in iulie, dupa o crestere de 7,8% fata de perioada similara din 2018. Tarraco contribuie la cresterea prezentei globale a marcii, introducerea versiunii FR si a celei cu propulsie plug-in hibrid fiind elemente cheie in atingerea obiectivelor stabilite.

Hibridul plug-in Tarraco ilustreaza foarte bine trecerea SEAT spre o mobilitate durabila, pastrand dinamismul si placerea condusului, tipice modelelor noastre. Tarraco va fi una dintre putinele optiuni cu propulsie plug-in hibrid pe segmentul SUV-urilor de mari dimensiuni, iar asta ne ofera un potential ridicat” a declarat Luca de Meo, Presedinte SEAT.

Versiunea plug-in hibrid: eficienta in stare pura

Proiectat si dezvoltat in fabrica din Martorell, SEAT Tarraco va fi produs la fabrica Wolfsburg (Germania), in centrul productiei grupului Volkswagen. Odata cu introducerea sistemului de propulsie plug-in hibrid, SEAT Tarraco castiga la capitolul eficienta, devenind o alternativa foarte durabila.

Sistemul de propulsie, cu motor pe benzina TSI de 1,4 litri si 110 kW, un motor electric de 85 kW si un pachet de baterii cu litiu de 13 kWh, ofera soferilor posibilitatea de a opta pentru mai multe moduri de conducere. Daca este nevoie, Tarraco plug-in hibrid permite soferului sa conduca in regim pur-electric mai mult de 50 km *, reducand emisiile la zero sau moduri de condus care imbina motorul pe benzina si pe cel electric pentru performante sporite.

Tehnologia permite ca SUV-ul – si SEAT – sa fie mai eficient fara a face sacrificii la capitolul dinamica sau confort.

Puterea totala a sistemului de tractiune este de 245 CP (180kW)/400Nm oferind modelului Tarraco plug-in hibrid posibilitatea de a atinge o viteza maxima de 217km/h si capacitatea de a ajunge la 100km/h de pe loc in doar 7.4 secunde. Important, emisiile de CO2 vor fi de sub 50g/km raportat la testele WLTP.

Versiunea FR: Eleganta si sportivitate

Introducerea variantei FR pentru modelul Tarraco va creste si mai mult atractivitatea acestui SUV de dimensiuni mari si va oferi masinii un plus de sportivitate.

Designul exterior este unul imbunatatit, cu arcade mai mari pentru roti, spoiler sportiv in spate si jante din aliaj specific de 19 ”, cu optiunea pentru roti de 20” prelucrate. Pe langa aceste modificari, grila din fata a versiunii FR incadreaza cu mandrie sigla SEAT; in spate, banda de iluminare care uneste farurile evidentiaza aspectul FR, in timp ce exteriorul vopsit integral intr-o nuanta subliniaza senzatia de dinamism. Sigla Tarraco FR inscriptionata in relief, cu scris de mana, accentueaza sportivitatea modelului.

O noua nuanta - Fura Gray - subliniaza modificarile aduse la exterior oferind clientilor optiuni suplimentare in personalizarea automobilului. Tarraco a adus imbunatatari si la capitolul siguranta si usurinta in utilizare.

Printre noile optiuni ale masinii se numara si Trailer Assist –aceasta  face remorcarea considerabil mai usoara si reduce probabilitatea ca soferii sa intampine dificultati cand parcheaza. In plus, cu  optiunea Parking Heater permite incalzirea  rapida a motorului si masinii in sezonul rece, Tarraco devine un model si mai practic.

Interiorul a fost proiectat cu dibacie pentru a spori senzatia de confort si include un sistem de infotainment SEAT de ultima generatie, plus un nou sistem de navigatie cu ecran de 9.2 ”, crescand gradul de digitalizare al SUV-ului pentru a optimiza si integra feedback-ul primit de la sofer si a creste nivelul de conectivitate oferit pasagerilor.

Pasagerii din fata beneficiaza acum de scaune cu memorie (pe partea soferului). Scaunele combina sportivitatea unui material cu aspect de neopren cu nivelul de sofisticare oferit de suprafetele acoperite cu piele artizanala, pentru un plus de confort. Soferul beneficiaza de padele din aluminiu si un volan nou, sport, cu logo FR.

Lansarea versiunii FR si a variantei cu motorizare plug-in hibrid pozitioneaza SEAT Tarraco drept unul dintre cele mai sportive si mai eficiente modele de pe segmentul SUV-urilor mari, combinand sisteme de conectivitate de ultima generatie cu sisteme de confort si asistenta, design si stil. Demararea productiei versiunii FR si a celei PHEV va avea loc pe parcursul anului 2020.

Versiunile FR si PHEV ale SEAT Tarraco vor fi prezentate oficial la Salonul Auto International de Frankfurt 2019.

Autori