loader

articole

112 rezultate (tag: Arad)

Pretul istoric negativ al petrolului: implicatii pentru Romania

Material de opinie de Razvan Nicolescu, Partener Consultanta, Deloitte Romania

DELOITTE ROMANIA
Istoria Placerii de a conduce - de mai bine de jumatate de secol, Freude am Fahren inseamna BMW

Esenta marcii BMW se defineste prin "Placerea de a conduce"

BMW ROMANIA SRL
Cinci masuri pe care le pot lua proprietarii de cladiri de birouri pentru siguranta angajatilor din companiile chiriase si pentru optimizarea costurilor

Cea mai mare parte a cladirilor de birouri din portofoliul Colliers functioneaza, in prezent,…

Inteligenta artificiala va redefini sectorul serviciilor financiare in urmatorii doi ani

Studiul isi propune sa evalueze stadiul actual al adoptarii inteligentei artificiale (AI)…

ERNST & YOUNG…
Five vectors of progress in cloud computing

How companies are looking to get more value from cloud

DELOITTE ROMANIA
Studiul ManpowerGroup privind Perspectivele Angajarii de Forta de Munca trimestrul I/2020

Dupa o slabire usoara in ultimul trimestru al anului, se asteapta ca intentiile de…

MANPOWER HR SRL
Allianz-Tiriac, rezultate financiare in primele noua luni din 2019: avans solid al vanzarilor pe liniile strategice, profitabilitate robusta si numar de clienti in crestere

Asigurarile non-auto si de viata reprezinta aproape 50% din primele brute subscrise; Profitul…

Studiu Roland Berger: Femei in pozitii de conducere in era digitala

Egalitatea de gen in Romania continua sa fie un subiect care naste in continuare…

ROLAND BERGER SRL
Proiectul de modificare a Codului Fiscal – liber pentru paradisurile fiscale?

Modificarea Codului Fiscal – despre maniera in care definitia locului conducerii efective…

ERNST & YOUNG…
Rata de adoptare a serviciilor FinTech a crescut la 64% la nivel global, iar 96% dintre consumatori au auzit de cel putin un astfel de serviciu

Tarile de Jos, Regatul Unit si Irlanda conduc in topul economiilor dezvoltate, sustinute…

ERNST & YOUNG…
Valoria lanseaza o noua editie a studiului ”Barometrul centrarii pe client in companiile din Romania”

72% considera cunoasterea nevoilor clientilor ca fiind principala valoare care sustine…