loader
Oveit, compania care a adus in Romania conceptul Live Stream Shopping, deschide impreuna cu SeedBlink o runda de finantare de tip SAFE

Oveit, compania care a adus in Romania conceptul Live Stream Shopping, deschide impreuna cu SeedBlink o runda de finantare de tip SAFE

Oveit, compania care a adus in Romania conceptul Live Stream Shopping, prin solutia tehnologica proprie - Streams.live, deschide o runda de finantare de tip SAFE pe platforma de equity crowdfunding, SeedBlink.

Oveit, compania care a adus in Romania conceptul Live Stream Shopping, prin solutia tehnologica proprie -  Streams.live, deschide o runda de finantare de tip SAFE pe platforma de equity crowdfunding, SeedBlink. Compania isi propune sa atraga 400.000 de euro de la investitori privati interesati de tehnologie, dar si persoane particulare care dispun de capital pe care urmaresc sa-l investeasca in startup-uri tehnologice cu potential mare de crestere si scalare.

Investitia curenta de tip SAFE (Simple Agreement for Future Equity), pe care compania vizeaza sa o atraga, are un discount de 32% si reprezinta o oportunitate pentru investitorii individuali care pot participa cu tichete de o valoare minima de 2.500 de euro. Campania de pe SeedBlink demareaza pe 21 ianuarie si dureaza 30 de zile.

Capitalul ridicat in aceasta runda de finantare, singura listare publica pana la un eventual IPO, ne va ajuta sa sustinem cresterea accelerata de pana acum si ne va consolida eforturile de atragere a unei investitii de tip Serie A, pe care o preconizam spre finalul anului, la o valoare estimata intre 3 si 5 milioane de dolari”, declara Mihai Dragan, COO si co-fondator Oveit.

Compania are ca obiectiv extinderea operatiunilor pe piata din Statele Unite, unde activeaza deja de 3 ani, in Austin, Texas, si detine un portofoliu solid de clienti. Cei doi fondatori invita acum investitorii romani sa contribuie la cresterea surprinzatoare generata de valul de oportunitate identificat in piata. Planurile Oveit in urmatorii 5 ani sunt ca Streams.live, solutia care aduce experienta cumparaturilor offline in mediul digital, sa devina o platforma lider in tehnologie si alegerea principala a retailerilor care vor sa ofere o experienta inovatoare si interactiva pentru consumatori.

“Urmarim Oveit de cativa ani, fiind mereu uimiti de realizarile celor doi fondatori. Am apreciat succesul lor de pana in pandemie asa cum apreciem si noua linie de business Streams.live, cu care au planuri mari. Indiferent de volatilitatea vremurilor, o echipa de calitate se adapteaza, inoveaza si gaseste drumul catre succes. Ne bucuram sa putem pune si noi umarul la acest parcurs”, declara Andrei Dudoiu, CEO SeedBlink.

Fondatorii au intrevazut in pandemie un context favorabil pentru cresterea cumparaturilor live interactive. Cererea a venit cu preponderenta dinspre generatiile tinere - Gen Z si Millennials care prefera o interactiune directa, personala si interactiva cu brandul atunci cand cumpara online, apreciind experientele aproape la fel de mult ca produsele pe care le cumpara. Este o schimbare a comportamentului de consum la nivel global.

Este cea mai mare schimbare din comert din ultimii 70 de ani. Amazon are 15 ani de activitate, cineva va fi lider si pe live stream shopping, iar noi vom fi printre ei, cu produsul Streams.Live. Ne bazam pe o tehnologie stabila si puternica. Avem in spate experienta solida si rezultatele internationale pe global tech cashless payments si punctele de distributie din toate pietele strategice - SUA, Asia prin Japonia, Europa prin UK si Irlanda, si Africa prin Africa de Sud. Ne plasam pe segmentul B2B, pe o piata globala de 250 miliarde de dolari in 2020, in crestere estimata pana la 1 trilion de dolari in 2023,” continua Mihai.

Piata de Live Stream Shopping are un potential imens si este previzionata sa ajunga de la 1 miliard de dolari in 2019 la 320 de miliarde de dolari in 2023, doar in Statele Unite, si la 474 de miliarde de dolari in China, oportunitate valorificata de fondatori.

Succesul acestei tehnologii are la baza interactivitatea dintre brand si consumator, aspect tot mai important in industria de retail. Comerciantii online si retailerii se pot conecta mult mai usor si autentic cu audienta lor, prin video-uri live online, oferindu-le posibilitatea sa cumpere fara sa paraseasca sesiunea video. Fondatorii s-au bazat pe expertiza lor in plati fara numerar si portofele digitale pentru a-si crea avantajul competitiv al platformei de live stream shopping.

Dupa lansarea din octombrie, branduri mari ca Renault Group, L’Oreal, Vodafone si Medlife au inceput deja sa adopte tehnologia Streams.live, dezvoltata de Oveit. Un exemplu elocvent este lansarea noului model Dacia din decembrie, prima initiativa globala de vanzare de genul acesta, care a reusit sa genereze o crestere extraordinara a vanzarilor de masini prin stream-uri live.

“Aceste vanzari initiale si parteneriatele pe care le-am dezvoltat au venit ca urmare a bazei noastre de peste 3.000 de clienti, din evenimentele precedente la care am implementat solutiile de cashless payment si acces control. Ne vom continua parteneriatele strategice cu unele dintre cele mai importante branduri la nivel global, din media, telecomunicatii, beauty si fashion, automotive si altele, pentru a-i ajuta sa se conecteze cu audientele lor prin experiente live de ecommerce. Finantarea de pe SeedBlink ne va ajuta sa continuam extinderea la nivel global si sa lucram in continuare la definirea noii ere experientiale in comertul online”, incheie Mihai Dragan.

Pre-pandemie, Oveit a generat deja venituri de peste 500.000 de dolari, iar pentru 2023, co-fondatorii previzioneaza o crestere de peste 11 milioane de dolari. Compania are o evaluare de 7 milioane de dolari.

Cei doi fondatori ai Oveit, Mihai Dragan si Andrei Stefan, si-au cules insight-urile care au dus la conturarea solutiei Streams.live din businessul anterior, o platforma de retail omnichannel, pe care au vandut-o unei corporatii din Germania, dar si din experientele anterioare. Mihai Dragan ajuta companiile deja de 17 ani sa-si imbunatateasca prezenta online si sa-si marketeze mai bine produsele, si a infiintat prima companie la 25 de ani. Andrei Stefan are o experienta de peste 15 ani in conducerea companiilor bazate pe tehnologie din mai multe industrii, lucrand atat cu startup-uri, cat si cu mari corporatii.

In 2015 au infiintat Oveit, care oferea solutii de software pentru experiente live (control acces, ticketing sau analiza de date), cand au decis sa faca experiente precum conferinte sau festivaluri live, pentru a permite accesul unui public mai larg. In 2017 au dezvoltat conceptul de cashless payments pentru evenimente si locatii, fiind in top 4 companii din lume pe acest segment. Au inceput sa-si extinda operatiunile la nivel international si in 2019, compania si-a mutat sediul in Austin, Texas, de unde au inceput sa-si opereze platforma de management de servicii pentru evenimente, cashless payments si digital wallets pentru evenimente si locatii de la nivel global. Pana in prezent, au reusit sa stranga finantari de peste 850.000 de dolari, iar in 2019, Oveit a fost votat drept cel mai promitator start-up al anului 2019, in cadrul Galei NO CASH, iar WTO, parte din United Nations Organisation le-a acordat titulatura de “disruptive technology innovator.”

Despre Oveit

Oveit este o companie originara din Romania, fondata in anul 2015 si stabilita din 2019 in Statele Unite ale Americii, respectiv in Austin, Texas. Compania isi propune sa imbunatateasca accesul la solutii de marketing si comert experiential prin intermediul produselor sale.

Oveit a lansat pana acum solutii de cashless payments si loializare pentru evenimente si spatii de agrement, precum si solutii de control acces si inregistrare in cadrul evenimentelor virtuale si fizice.

Startup-ul Oveit a fost desemnat „Cel mai promitator fintech al anului 2019” in cadrul Galei NOCASH, iar WTO, parte din United Nations Organisation le-a acordat titulatura de disruptive technology innovator.”