loader
BAT anunta noul director al Ariei Europa Centrala si de Sud

BAT anunta noul director al Ariei Europa Centrala si de Sud

Dupa indeplinirea tuturor formalitatilor, Frederico Monteiro va coordona de la Bucuresti operatiunile pentru sapte piete: Romania, Bulgaria, Ucraina, Republica Moldova, Cehia, Slovacia si Ungaria

• Frederico Monteiro, in prezent director regional de marketing pentru Europa si Africa de Nord, va prelua functia de director BAT al Ariei Europa Centrala si de Sud (CES), dupa obtinerea vizei

• El va prelua acest rol de la Ram Addanki, care se va retrage din activitate la sfarsitul lunii iulie 2021

• Frederico se va dedica in continuare obiectivului BAT de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) pentru toate entitatile implicate, obiectiv care include reducerea impactului afacerii asupra sanatatii

BAT il numeste pe Frederico Monteiro la conducerea Ariei Europa Centrala si de Sud (CES). Dupa indeplinirea tuturor formalitatilor, Fred va coordona de la Bucuresti operatiunile pentru sapte piete: Romania, Bulgaria, Ucraina, Republica Moldova, Cehia, Slovacia si Ungaria. Dupa ce a condus cu succes CES in ultimii trei ani si jumatate, Ram Addanki se va retrage din activitate. BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat al Romaniei, cu o contributie in anul 2020 de peste 9,6 miliarde de lei, sub forma de taxe si accize.

Fred Monteiro, in prezent director regional de marketing pentru Europa si Africa de Nord (ENA), s-a alaturat BAT in Brazilia in urma cu aproape 13 ani. In 2009 s-a mutat in Japonia, ocupand pozitia de director de marketing si, ulterior, de Director General. Fred s-a mutat apoi la Londra, unde a preluat rolul de coordonator al echipei pentru produse si inovatii si apoi pe cel de director de marketing pentru produsele cu risc redus.

In februarie 2019, Fred a devenit Marketing Manager pentru regiunea Europa si Africa de Nord, avand o contributie esentiala la dezvoltarea puternica a noii categorii de produse pe toate pietele din regiunea Europa si Africa de Nord.

„Sunt nerabdator sa continuu angajamentul BAT de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) oferind consumatorilor adulti o gama larga de produse satisfacatoare si cu risc redus, cum este glo”, a declarat Fred Monteiro, noul director pentru Europa Centrala si de Sud al BAT.

Ram Addanki, in prezent director al CES, a decis sa se retraga din activitate dupa mai bine de 27 de ani petrecuti in cadrul BAT in diferite tari.

„Ultimii ani au reprezentat o calatorie fantastica, atat pe plan personal, cat si pe plan profesional. Sunt recunoscator ca am putut contribui la transformarea companiei de-a lungul timpului, gandindu-ma mereu la consumatorii nostri si la modul in care putem raspunde mai bine nevoilor lor, reducand in acelasi timp impactul business-ului nostru asupra sanatatii”, a declarat Ram Addanki, actualul director pentru Europa Centrala si de Sud al BAT.

Despre BAT la nivel global

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al carei obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sanatatii, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulti o gama variata de produse cu risc redus*. Compania continua sa sustina clar ca tigarile cauzeaza riscuri majore la adresa sanatatii si ca singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renuntarea la fumat. BAT ii incurajeaza pe cei care continua sa fumeze sa faca trecerea complet la alternativele cu risc redus dovedit stiintific*. BAT se transforma intr-o companie cu mai multe categorii de bunuri, axata pe consumatori si pe produse. BAT are peste 55.000 de angajati si opereaza in peste 180 de tari, cu 11 milioane de puncte de vanzare si 45 de fabrici in 43 de piete. Portofoliul strategic al companiei este alcatuit din marcile sale globale de tigari si o gama tot mai mare de produse cu riscuri reduse*.

Noile categorii de produse. Acestea includ tigari electronice, produse care incalzesc tutunul, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotina pentru uz oral fara tutun, precum si produse orale traditionale, cum ar fi snus si snuff umed. In 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o crestere de 3 milioane fata de anul precedent. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP in 2020 si profit din operatiuni de 9,9 miliarde GBP.

Despre BAT in Romania

• BAT a devenit in 2020 cel mai mare contribuabil din Romania, dupa ce a platit circa 9,6 miliarde lei catre bugetul de stat.

• BAT este liderul pietei tutunului din Romania, cu o cota de peste 50%

• BAT are peste 3.000 de angajati si creeaza alte 30.000 de locuri de munca pe lantul de distributie si aprovizionare

• BAT a lansat in Romania in decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care incalzeste, nu arde tutunul

Note
* Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completa de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoaca dependența