loader
Refinantarea creditelor posibila acum direct din ING Home’Bank

Refinantarea creditelor posibila acum direct din ING Home’Bank

Noua optiune de refinantare permite clientilor ING un mai bun control al datoriilor si costurilor, reorganizandu-le intr-o rata lunara pe timp de cinci ani, printr-un proces usor si complet online.

Dupa lansarea creditului de nevoi personale online, in septembrie 2017, ING aduce o imbunatatire produsului deja existent din Home’Bank, permitand clientilor sa refinanteze creditele de nevoi personale sau ExtraROL-urile intr-un singur imprumut, cu o rata fixa lunara pentru cinci ani, astfel incat sa poata obtine suma dorita.


Optiunea de refinantare poate fi accesata usor intrand in procesul existent de obtinere a creditului de nevoi personale din ING Home’Bank. Clientii parcurg aceleasi interogari la ANAF si Biroul de Credite pentru a verifica eligibilitatea si suma pentru care se incadreaza comparativ cu cea solicitata.


Optiunea de refinantare le apare momentan numai acelor clienti care au deja produse ca ExtraROL sau credite de nevoi personale si pentru care refinantarea are sens in vederea obtinerii sumei dorite. Produsele de creditare selectate pentru refinantare vor fi dintre cele care favorieaza clientul sa obtina valoarea dorita (tinand cont de termenul acestora, valoarea, ratele lunare etc.). Fiind parte din fluxul procesului de creditare online, optiunea nu se adreseaza momentan si clientilor ING care isi doresc doar refinantarea datoriilor existente. Aceasta solicitare poate fi adresata in continuare in oricare office ING.


Inainte de aprobarea refinantarii, clientii vor primi o simulare a noului imprumut, pasii care succed apoi fiind aceiasi ca in cazul unui imprumut de nevoie personale online obisnuit, folosind semnatura digitala si transferand suma imediat in contul clientului. Intregul proces dureaza aproximativ 15 minute.


Procesele de verificare si conditiile de acordare sunt exact aceleasi ca la o refinantare intr-un office ING.


Clientii vor putea verifica toate conditiile si informatiile legate de refinantare in cadrul procesului si in documentele trimise pe adresa de e-mail pentru a lua o decizie informata atat cu privire la optiunile de refinantare (data aprobarii, a maturitatii, rate lunare, costuri de refinantare), cat si cu privire la conditiile noului imprumut (dobanda, suma totala returnata prin DAE, comision de analiza sau oricare alte taxe) . ING Bank Romania va respecta in continuare politica de creditare responsabila, care a dus la o rata a creditelor neperfomante de 2,8%, mult sub media pietei, raportata la nivelul bancii la finalul semestrului intai din acest an.


Javier Mones Pita, directorul de Retail Banking ING Bank Romania:


"Creditul de nevoi personale disponibil complet online a deschis usa catre o multime de posibilitati, folosind semnatura electronica si verificarile automatizate in baze de date din terte parti, cu aprobarea clintilor ING. Acesta este doar inca un pas in promisiunea unei banci digitale pe care am facut-o clientilor nostri, oferindu-le un control mai bun al banilor lor.
Bankingul online nu ar trebui sa fie numai despre tranzactii la indemana, ci si un mod de a avea o vizibilitate mai buna a portofoliului de produse financiare, un control al propriilor fonduri, in timp ce poti aloca, din confortul propriei case, timpul necesar pentru a citi si a te informa cu privire la deciziile tale financiare".


De la anuntarea creditului de nevoi personale online, in septembrie 2017, aproape 18.000 de persoane au verificat in ce conditii ar putea obtine un imprumut, avand o abordare mai responsabila si informata cu privire la conditiile preluarii unui credit. Un total de 5.000 de clienti au ales sa ia creditul online, unul din trei avand cel putin un astfel de produs. Mai mult decat atat, 80% dintre creditele online au fost accesate si aprobate prin mobil.


Utilizarea aplicatiei ING Home’Bank prin aplicatia de mobil a crescut semnificativ fata de nivelul de utilizare de pe desktop. La finalul lunii iunie 2018, dintre cei 646.000 utilizatori activi de Home’Bank, 453.000 au accesat aplicatia de pe mobil, cu o medie de 15 logari pe luna. Frecventa pentru aplicatia de desktop este la jumatate.


Analizand comportamentul clientilor ING, preferinta pentru solutiile online este evidenta: doar 4% dintre interactiunile cu banca sunt offline, prin sucursale sau call center. In plus, numarul interactiunilor si solicitarilor venite din partea clientilor pe mobil s-a dublat in ultimul an.