loader
Orange anunta o noua semnatura de brand, “Orange e aici”, care aduce in prim-plan atat serviciile, cat si expertii companiei

Orange anunta o noua semnatura de brand, “Orange e aici”, care aduce in prim-plan atat serviciile, cat si expertii companiei

Aceasta initiativa intareste, inca o data, angajamentul Orange fata de calitatea relatiilor cu clientii si satisfacerea nevoilor acestora

Orange lanseaza in Romania noua semnatura de brand, “Orange e aici”, dupa anuntarea ei la nivelul Grupului Orange, in ianuarie 2024. Noua semnatura de brand reflecta promisiunea companiei de a fi mereu acolo pentru clientii sai, in fiecare pas de interactiune, prin servicii de inalta calitate, prin acces facil la cele mai rapide retele mobile si de fibra, dar si la cele mai performante solutii tehnologice, totul intr-un mod personalizat, la tarifele potrivite. Aceasta initiativa intareste, inca o data, angajamentul Orange fata de calitatea relatiilor cu clientii si satisfacerea nevoilor acestora.

In acelasi timp, Orange e aici aduce in prim-plan disponibilitatea expertilor Orange, care devin vocea brandului. Campania de comunicare recunoaste rolul angajatilor care “sunt aici”, atunci cand clientii au nevoie de un tehnician priceput pentru instalarea serviciilor fixe, de un consultant empatic in magazinele Orange sau in call center ori de un expert in solutii pentru afaceri. Cu noua semnatura de brand este confirmat rolul esential al echipelor Orange in oferirea unei experiente de top clientilor si in recomandarea solutiilor si a ofertelor care pot satisface nevoile individuale ale fiecarui utilizator.

De asemenea, noua linie de comunicare la nivel de brand pune si mai mult accentul pe responsabilitatea sociala si pe implicarea constanta a Orange in sustinerea incluziunii digitale si in promovarea unui comportament etic in mediul digital, dar si pe atitudinea responsabila fata de mediul inconjurator. Nu in ultimul rand, noua semnatura de brand aduce si un suflu nou in identitatea vizuala si in vocea brandului, adaptate la modul de comunicare si de interactiune online al noilor generatii.

Servicii simplificate si un raport calitate-pret mai bun

Valorile care stau la baza noii semnaturi de brand se vor regasi inclusiv in strategia comerciala a companiei, Orange urmand sa simplifice ofertele pentru clienti si sa se concentreze pe un raport calitate-pret mai bun.

Aceasta schimbare strategica vine ca raspuns la evolutia rapida a industriei telecomunicatiilor, la nevoia din ce in ce mai mare de diferentiere si din dorinta de a raspunde mai bine cerintelor clientilor, pentru a deveni prima alegere pentru servicii convergente in Romania. In acelasi timp, noua directie comerciala isi propune sa demonstreze clientilor ca accesul la cele mai bune performante ale retelei Orange sunt mai accesibile ca pana acum.

Simplu, deschis, dynamic, prietenos si onest sunt doar cateva dintre calitatile care definesc brandul Orange, un brand care este alaturi de romani de peste 20 de ani. Astazi suntem ghidati de aceleasi valori pe care le intarim cu o noua directie de comunicare, mai bine conectata la dorintele si aspiratiile clientilor nostri.

De aceea, “Orange e aici” reprezinta mai mult decat un slogan. Este o declaratie de intentie, ce exprima promisiunea Orange de a fi prezent in viata clientilor sai, oferindu-le mereu suportul si solutiile de care au nevoie, pentru a face mai mult din tot ceea ce isi doresc,” a spus Julien Ducarroz, CEO Orange Romania.

Autori

foto
ORANGE ROMANIA SA