loader
A FOST LANSATA A PATRA EDITIE A “ROMANIA: GHID DE TURISM”, O INITIATIVA METRO PENTRU SUSTINEREA SI PROMOVAREA TURISMULUI AUTOHTON

A FOST LANSATA A PATRA EDITIE A “ROMANIA: GHID DE TURISM”, O INITIATIVA METRO PENTRU SUSTINEREA SI PROMOVAREA TURISMULUI AUTOHTON

„Romania: Ghid de turism” isi propune sa stimuleze turismul intern si sa sprijine pasionatii de calatorii in descoperirea frumusetilor tarii noastre

Romania lanseaza cea de-a patra editie a “Romania: Ghid de turism”, parte intr-o serie de proiecte METRO care au ca scop sustinerea industriei HoReCa, dupa ce, in luna ianuarie, compania a lansat platforma ”Vis de Antreprenor”, alaturandu-se altor initiative precum parteneriatele cu HORA, FIHR, Flavours of Romania si Destinatia Anului, dar si proiectelor de informare si educare precum ghidul cu tendinte si recomandari pentru restaurante, locatii pentru evenimente sau HACCP.

Romania: Ghid de turism” isi propune sa stimuleze turismul intern si sa sprijine pasionatii de calatorii in descoperirea frumusetilor tarii noastre. Disponibil momentan in limba romana si, incepand cu luna mai, in limba engleza, este gandit ca un instrument de sustinere activa a antreprenorilor care stau la baza dezvoltarii turismului autohton, promovand Romania ca destinatie turistica de top si sustinand in acelasi timp comunitatea HoReCa locala.

Noua editie a ghidului aduce in atentia calatorilor peste 280 de obiective turistice, meticulos selectate si prezentate pe regiuni istorice. De la Muntenia la Transilvania, de la Maramures la Dobrogea, ghidul exploreaza diversitatea culturala si peisagistica a Romaniei. Disponibil gratuit pe metro.ro, ghidul este o resursa valoroasa pentru oricine doreste sa descopere autenticitatea si frumusetea tarii noastre. Pe langa prezentarea obiectivelor turistice, editia actuala a „Romania: Ghid de turism” ofera peste 280 de recomandari de cazare si restaurante, toti partenerii recomandati fiind clienti METRO, subliniind motto-ul companiei „Succesul tau e afacerea noastra”.

Proiectul „Romania: Ghidul de Turism” s-a nascut acum patru ani, ca un angajament ferm pentru a sprijini sectorul HoReCa, care a traversat momente dificile in timpul pandemiei. Acest ghid capteaza esenta si spiritul antreprenorial al Romaniei, punand in lumina antreprenorii nostri dedicati din turism. La METRO, nu ne consideram doar furnizori, ci parteneri ai acestor oameni indrazneti, care isi asuma riscuri si muncesc cu pasiune zi de zi. Fiecare recomandare de cazare sau restaurant din ghidul nostru reprezinta o poveste de succes, un vis transformat in realitate, iar noi suntem mandri sa fim alaturi de clientii nostri in aceasta calatorie. Rolul nostru transcende simpla afacere - ne angajam sa fim sustinatori ai viziunii si ambitiei antreprenorilor locali, facilitand conexiuni care imbogatesc si diversifica experienta turistica romaneasca, iar acest ghid reprezinta doar o mica parte din initiativele pe care le avem in plan pentru a fi cat mai aproape de industria ospitalitatii”, afirma Adrian Ariciu, CEO la METRO Romania.

Lansarea editiei a 4-a din „Romania: Ghid de turism” vine dupa ce, la inceput de an, METRO  a anuntat parteneriatul cu „Destinatia anului”, cea mai mare competitie turistica din Romania, si a initiat in paralel platforma de comunicare proprie - „Vis de antreprenor”. Nucleu acestei platforme este reprezentat chiar de site-ul metro.ro/visdeantreprenor, un loc unde clientii METRO din industriile ospitalitatii si comertului traditional au oportunitatea de a-si impartasi povestile de succes, provocarile intampinate si lectiile invatate pe parcursul calatoriei lor in antreprenoriat, iar METRO le promoveaza pe canalele digitale sau radio sau TV sau in presa. METRO isi propune, astfel, sa inspire si sa sustina spiritul antreprenorial in Romania, aducand laolalta o comunitate de antreprenorii, fie ei experimentati, sau la inceput de drum.

Despre METRO

METRO este lider international in comertul de produse alimentare si nealimentare cu ridicata, specializat in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si business-urilor din zona de catering (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti (Traders). In intreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienti care beneficiaza de mixul multicanal unic al companiei: clientii pot face achizitii intr-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locatie (Food Service Distribution, FSD) - toate sustinute si interconectate digital. In paralel, METRO MARKETS se dezvolta ca un marketplace international, destinat nevoilor clientilor profesionisti, un marketplace care a crescut si s-a extins continuu din 2019. Sustenabilitatea este un pilon cheie al METRO, compania fiind listata in diferiti indici si clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics si CDP. Compania opereaza in peste 30 de tari si are peste 89.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2022/23, METRO a generat vanzari de 30,6 miliarde de euro. Mai multe informatii pot fi gasite pe MPULSE.de, revista noastra online.

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL