loader
mySmarty, cea mai puternica platforma de marketing B2C  pentru comercianti, acum si in Romania

mySmarty, cea mai puternica platforma de marketing B2C pentru comercianti, acum si in Romania

mySmarty este cea mai puternica platforma SaaS (Software as a Service) pentru marketing si interactiunea cu clientii. Prezenta deja in Israel, Palestina, Olanda, Spania si Bulgaria, mySmarty devine disponibila acum si in Romania, oferind comerciantilor un instrument complex si foarte eficient de marketing B2C.

Platforma mySmarty ofera un sistem revolutionar de feedback, un sistem integrat de fidelizare a clientilor, un sistem direct de comunicare cu acestia, un sistem targetat de promovare inovatoare si un sistem complex de raportare a datelor analitice.

 

1. Misiunea platfformei mySmarty

 

Intr-o lume digitalizata, in care clientii avanseaza, prin intermediul calculatorului sau telefonului mobil smart, pana la 60% din procesul de cumparare in mediul online, este esential pentru comercianti sa comunice cu acestia pe toate canalele digitale relevante. Dar putine dintre aceste canale digitale pun in interactiune acum, in mod  relevant, comerciantii, clientii deja fideli acestora, precum si potentialii clienti – toate sub forma unei platforme de tip SaaS.

 

Aceasta este misiunea mySmarty, o platforma special gandita si testata in piete precum Israel, Olanda si Spania, care se lanseaza in Romania dupa ce a trecut printr-un proces complex de calibrare si adaptare la specificul pietei locale. In plus fata de ceea ce ofera brandurilor si afacerilor retelele de socializare, ceea ce face diferit mySmarty este faptul ca permite o interactiune directa, 24/7/365, intre orice tip de comerciant si clientii deja existenti ai acestuia pe doua directii – feedback si promovare – care adauga plus-valoare ambelor parti.

 

2. Descrierea platformei mySmarty

 

inscrierea pe platforma si revendicarea profilului afacerii este gratuita. Comerciantii au posibilitatea de a completa si imbogati cu imagini profilul de baza. Apoi pot alege pachetul de servicii mySmarty care li se potriveste cel mai bine pentru a beneficia de potentialul platformei: acces usor la clienti, informatii despre clienti, vanzare recurenta, clienti fidelizati, profit.

 

Astfel, un magazin de optica, de exemplu, poate accesa gratuit mySmarty, isi poate revendica profilul sau il poate realiza in cateva minute (dupa cum este cazul), iar in pasul doi poate trimite o invitatie tuturor clientilor existenti din baza de date (sau CRM) sa isi instaleze aplicatia mySmarty.

 

Odata instalata, clientii acestui magazin vor putea da feedback in aplicatie in legatura cu fiecare interactiune specifica cu comerciantul, in termen de 14 zile de la fiecare tranzactie, si vor beneficia de un anumit procent de cash-back pentru fiecare astfel de feedback acordat. Procentul de cash-back va fi decis chiar de comerciant la completarea profilului afacerii pe platforma mySmarty. Acesta este un prim beneficiu pentru client, dar si pentru comerciant in egala masura: win-win.

 

Pe de alta parte, prin intermediul platformei, in baza unui abonament, comerciantul va putea trimite clientilor notificari cu privire la promotii, reduceri, oferte speciale, alte campanii si initiative de marketing. De asemenea, se poate opta pentru un abonament care sa permita targetarea de potentiali clienti, dintre cei inregistrati pe platforma in aceeasi arie geografica (oras, judet). Astfel, platforma mySmarty poate genera business nou pentru comercianti, dar si conversie online-offline.

 

3. Viziunea mySmarty pentru Romania

 

Viziunea noastra este ca in termen de un an de la data lansarii, mySmarty sa fie platforma cea mai accesata de clientii din Romania pentru a se informa cu privire la comerciantii cu care doresc sa interactioneze, atat cu privire la calitatea serviciilor/produselor acestora pe baza rating-urilor din aplicatie, cat si cu ofertele acestora.

 

Credem ca putem ajuta comerciantii sa faca campanii de marketing inovatoare prin intermediul mySmarty si sa isi creasca cifra de afaceri. Modulul de raportare pentru comercianti le da acces 24/7 la datele campaniilor si la feedback-ul clientilor, in timp real, ceea ce permite actiuni imediate si relevante.

 

La fel, clientii au o interfata de comunicare a feedback-ului lor, legat strict de tranzactii concrete cu comerciantii, feedback ce le da si un anumit procent de cash-back ca beneficiu’, spune Marius Koritar, CEO al mySmarty Romania. 

 

In acest moment, platforma mySmarty are incarcate profilele a peste 400.000 de comercianti din Israel si tarile in care functioneaza, urmand ca si in Romania sa incorporeze intregul mediu de afaceri national, acomodand toate tipurile de comercianti/organizatii/institutii relevante pentru clienti, de la magazine, restaurante, hoteluri, la muzee, cabinete notariale, de avocatura, etc.

Autori