loader
METRO Cash & Carry Romania lanseaza prima editie ”Romania: Ghid de calatorie”

METRO Cash & Carry Romania lanseaza prima editie ”Romania: Ghid de calatorie”

METRO vine in ajutorul industriei HoReCa, promovand turismul romanesc intr-un ghid turistic inedit, ce prezinta cele mai frumoase obiective turistice din tara

Pentru a incuraja turismul romanesc si astfel a veni in sprijinul celor care anul acesta au in plan programarea unei vacante in romania, METRO Cash & Carry lanseaza in premiera “Romania: Ghid de calatorie”.

Aceasta este o publicatie originala, editia in limba romana fiind disponibila incepand de astazi, cea in engleza urmand a fi publicata pana la finalul lunii, in prima faza in mediul digital, aducand in prim plan peste 200 de obiective turistice, impartite conform regiunilor istorice: Muntenia, Oltenia, Moldova, Bucovina, Dobrogea, Maramures, Crisana, Banat si Transilvania. Ghidul este disponibil in mod gratuit pe www.metro.ro.

Cele mai interesante obiective turistice din ghid, cunoscute sau mai putin cunoscute, sunt sustinute cu fotografii si descrieri succinte, potrivite pentru cine doreste sa isi formeze o impresie despre regiunile pe care le-ar putea vizita, oferind un punct de reper pentru planificarea calatoriilor viitoare.

De asemenea, “Romania: Ghid de calatorie” include si peste 250 de recomandari de cazare si restaurante, dintre cele mai reprezentative pentru fiecare regiune, indiferent de buget. Toate recomandarile sunt, de fapt, cele mai bune oportunitati pentru turistii care viziteaza zona si cel mai important, toti sunt clienti METRO Cash & Carry.

In acest fel, sustinem cu mandrie motto-ul companiei „Succesul tau este Afacerea noastra”, promovand clientii METRO pentru a crea trafic in locatiile lor si a-i ajuta sa isi consolideze afacerea. In paginile acestui ghid turistic, curiosii vor descoperi si cateva sugestii de preparate specifice fiecareia dintre regiunile majore ale tarii, care pot fi regasite in meniurile restaurantelor din zona respectiva.

“Acest proiect a luat nastere din dorinta noastra de a ramane solidari cu sectorul HoReCa, cel mai puternic afectat de perioada dificila prin care am trecut cu totii. Scopul lui este sa promovam obiectivele turistice din tara noastra si sa facem cunoscut potentialul turistic al Romaniei, atat la nivel intern, cat si international, incurajand orice iubitor de calatorii sa descopere, inainte de toate, frumusetile Romaniei. De la Cazanele Dunarii si pana in Nordul Bucovinei, de pe insoritele dealuri transilvane si pana in Delta Dunarii, calatorind prin Romania acompaniati de acest ghid, turistii sigur vor reusi sa exploreze nu doar obiectivele foarte cunoscute, ci si unele despre care multi nu au auzit inca si sunt fericita ca prin acest demers sustinem clientii Metro ca sa isi consolideze afacerea” a declarat Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry Romania.

 

Despre METRO Cash & Carry

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienti care pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate. De asemenea, METRO sustine competitivitatea antreprenorilor si a afacerilor independente prin solutii digitale si contribuie astfel la diversitatea culturala in sectorul comertului cu amanuntul si al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esential al activitatii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilitatii Dow Jones. Compania opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In exercitiul financiar 2018/19, METRO a generat vanzari de 27.1 miliarde EUR. Pentru mai multe informatii, vizitati www.metroag.de.

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL