loader
Ericsson Operations Engine va fi folosit in cinci tari europene, odata cu extinderea contractului dintre Ericsson si Orange privind solutiile de gestiune a serviciilor oferite

Ericsson Operations Engine va fi folosit in cinci tari europene, odata cu extinderea contractului dintre Ericsson si Orange privind solutiile de gestiune a serviciilor oferite

Ericsson a fost selectat din nou de Orange ca furnizor de solutii pentru gestiunea serviciilor in cinci tari europene

• Extinderea contractului cu trei pana la cinci ani acopera Belgia, Moldova, Romania, Slovacia si Spania

• Ericsson Operations Engine, un software bazat pe AI, va fi implementat pentru a imbunatati experienta de utilizator a abonatilor Orange

• Contractul prevede utilizarea suplimentara a AI in gestiunea serviciilor si automatizarea operatiunilor Orange

Ericsson (NASDAQ:ERIC) a fost selectat din nou de Orange ca furnizor de solutii pentru gestiunea serviciilor in cinci tari europene, printr-un contract care prevede si implementarea Ericsson Operations Engine. Acordul acopera operatiunile desfasurate de Orange in Spania, Belgia, Romania, Slovacia si Moldova, deservind aproximativ 40 de milioane de clienti.

Conform contractului de trei pana la cinci ani, Ericsson va furniza solutii de gestiune end-to-end, complet integrate, incluzand operatiuni de retea, asistenta pe teren si mentenanta, precum si un serviciu de gestiune a pieselor de schimb pentru accesul la reteaua fixa Orange, 2G, 3G, 4G si acces viitor la 5G. Evaluarea performantei retelei, precum si optimizarea si extinderea acesteia, pot fi accesate optional si vor fi oferite in unele dintre tari.

Ca parte a contractului, Ericsson va continua sa transforme operatiunile Orange prin implementarea Ericsson Operations Engine, capitalizand automatizarea anterioara. Ericsson Operations Engine integreaza inteligenta artificiala si transforma operatiunile cu scopul ca acestea sa devina bazate pe date, predictive si proactive. Instrumentele avansate oferite de noul software vor permite Orange sa sporeasca eficienta operationala a retelei si sa imbunatateasca in continuare experientele abonatilor sai din cele cinci tari.

Jean-Marc Vignolles, Europe Chief Operating Officer, Orange, a declarat: „Dupa cei cinci ani din contractul initial cu Ericsson privind solutiile de gestiune a serviciilor, am decis o prelungire de inca trei ani, mizand pe capabilitatile Ericsson de utilizare a noilor tehnologii precum invatarea automata si inteligenta artificiala. Credem ca astfel vom imbunatati calitatea serviciilor oferite clientilor nostri, costurile de operare si eficienta companiei.”

Peter Laurin, Senior Vice President si Head of Business Area Managed Services, Ericsson, a declarat: „Ericsson Operations Engine va permite Orange sa se concentreze si mai mult pe furnizarea de solutii inovatoare si servicii de inalta calitate pentru clientii sai, imbunatatind in acelasi timp eficienta operationala a organizatiei. Reinnoirea contractului dintre noi consolideaza parteneriatul inceput in 2014 si confirma angajamentul nostru pe termen lung fata de Orange. Suntem mandri ca Orange ne ofera inca o data increderea sa in ce priveste instrumentele noastre avansate de automatizare si de asistenta, care vor asigura o experienta superioara pentru abonatii companiei si totodata o eficienta sporita.”

Link asociat:

Ericsson Managed Services

Despre Ericsson:

Ericsson le permite furnizorilor de servicii de comunicatii sa capteze intreaga valoare a conectivitatii. Portofoliul companiei cuprinde retele, servicii digitale, servicii gestionate si afaceri emergente si este conceput pentru a-i ajuta pe clienti sa treaca la utilizarea mijloacelor digitale, sa sporeasca eficienta si sa gaseasca noi fluxuri de venituri. De investitiile Ericsson in inovatie in domeniul telefoniei fixe si mobile de banda larga beneficiaza miliarde de oameni din intreaga lume. Ericsson este listata la bursele Nasdaq Stockholm si Nasdaq New York. www.ericsson.com

Autori

foto
ORANGE ROMANIA SA
foto
ERICSSON TELECOMMUNICATIONS ROMANIA SRL