loader
Compania Facilities Management Services previzioneaza o crestere de 115% a cifrei de afaceri in 2018

Compania Facilities Management Services previzioneaza o crestere de 115% a cifrei de afaceri in 2018

Facilities Management Services (FMS), companie fondata de omul de afaceri Lucian Anghel, va creste de la o cifra de afaceri de 465,000 EUR in 2017 la peste 1,000,000 EUR in 2018.

Compania este furnizor national de produse si servicii de operare, intretinere si administrare (facilities management) bazate pe inovatie si tehnologii noi. Compania are un portofoliu de clienti care include CTP , NEPI, MedLife, Immofinanz, Liziera, Mega Image, Grand Phoenicia, TH Top Hotels, Albalact, Stihl, Secom, Pro TV.

”Evolutia FMS este una organica si are ca motor valorile companiei: integritate in respectarea angajamentelor asumate, inovatie si respectul pentru clienti si colegi. Privim evolutia afacerii pe termen lung si dorim sa realizam o baza solida pentru dezvoltarea firmei. Digitalizarea si inovatia sunt ingredientele care au sprijinit acest demers. Cresterea este sustinuta de implicarea colegilor nostri in realizarea obiectivelor si de spiritul intraprenorial al acestora”, spune Lucian Anghel, CEO si Fondator al companiei Facilities Management Services.

Echipa de specialisti tehnicieni s-a marit de la 24 de tehnicieni in 2017 la 34 in prezent, cu o estimare de crestere la peste 50 pana la sfarsitul acestui an. Firma s-a relocat recent intr-un sediu nou, care sa ofere spatiul necesar unei echipe in crestere accelerata, dar si pentru scolarizarile de specialitate ale personalului.

„Inca de la inceput FMS a investit in oameni prin programe de pregatire profesionala continua si prin dezvoltarea unui cadru motivational care sa asigure retentia personalului. Suntem convinsi ca principala cheie a succesului in viitor va fi nivelul de pregatire si competenta tehnicienilor nostri. Deja vedem rezultatele acestor programe si putem vorbi de o echipa de adevarati specialisti in facility management”, spune Alexandru Miculas, Head of Facilities Management.

Timp de peste 15 ani, Lucian Anghel a dezvoltat si a perfectionat echipe, metode si concepte in domeniul de facility management. Aceasta experienta face posibila furnizarea unei game complete de servicii suport pentru administrarea, operarea si intretinerea cladirilor si spatiilor industriale. Abordarea este una flexibila, dar se folosesc, in acelasi timp, reguli si proceduri bine puse la punct.

”Domeniul de facility management este unul extrem de dinamic si pentru a ajunge unde suntem astazi ne-am axat pe calitate si eficienta avand in spate o forta de munca care se afla intr-un proces continuu de specializare si calificare”, spune Claudiu Bardas, Operations Manager.

Piata de facility management a cunoscut in ultimul an, si cunoaste in continuare, restructurari de portofoliu si redistribuirea clientilor in   special in zona de logistica, comercial si birouri. Accentul se pune pe eficienta, solicitandu-se calitate la un pret redus si respectarea contractelor de Service Level Agreement. Forta de munca specializata este in continuare o provocare in obtinerea unui pret scazut, avand in vedere ca ea reprezinta peste 70 la suta din costurile de facility management. Digitalizarea reprezinta urmatoarea provocare.