loader
Vodafone a deschis primul magazin EasyTech

Vodafone a deschis primul magazin EasyTech

Noul concept de retail aduce mai multa interactivitate si de cinci ori mai multe produse pentru clienti

Vodafone a lansat primul magazin EasyTech marcand, astfel, inceputul unei noi etape din procesul de transformare intr-o companie de tehnologie, care presupune regandirea experientei oferite clientilor in intregul lant de retail. Magazinul este situat la partenerul cladirii Magheru One de pe Bulevardul Gheorghe Magheru din Bucuresti, iar conceptul pe care se bazeaza  presupune, pe langa solutii si game extinse de produse, o experienta imbunatatita pentru clienti. Astfel, ei pot testa tehnologia si, in acelasi timp, beneficiaza si de serviciile TechXpert, prin care consultanti instruiti si certificati vor oferi clientilor consiliere si sfaturi de utilizare pentru produsele disponibile in magazinele Vodafone, pentru a se bucura din plin de avantajele tehnologiei.

                                                     

Cu Vodafone EasyTech vrem sa oferim acces la tehnologie usor de gasit, usor de platit, usor de folosit tuturor romanilor. Primul magazin EasyTech aduce o experienta pe care ne-o dorim cat mai placuta si utila pentru clientii care au nevoie sa vada, sa intrebe, sa testeze produsul, beneficiind de consultanta din partea TechXpertului Vodafone, inainte de a se decide asupra achizitiei. Ne propunem ca in maximum doi ani de zile toate magazinele noastre sa treaca prin acest proces de transformare astfel incat sa poata beneficia de produsele si serviciile EasyTech cat mai multi clienti”, a declarat Nedim Baytorun, Director Consumer Business Unit, Vodafone Romania.

Pe langa servicii cu valoare adaugata (TechXpert, buyback, asigurare pentru dispozitive) si extinderea gamei de produse, planul de transformare a magazinelor vine si cu noutati legate de designul acestora, pentru a integra optim toate zonele de interactiune, dar si de produs, specifice unui retailer modern de tehnologie. In noile magazine EasyTech clientii vor putea sa descopere o gama larga de produse potrivite pentru diverse arii de interes – tehnologie pentru acasa, tehnologie pentru afaceri, tehnologie pentru familie sau hobby - si sa faca cele mai potrivite alegeri pentru nevoile lor. Conceptul de amenajare este acelasi pentru toate magazinele din grupul Vodafone, Romania fiind in primul val de tari care implementeaza noul format.

                                                         

Astfel, reamenajarea are ca scop asigurarea unei vizibilitati cat mai bune pentru produse care sa raspunda tuturor nevoilor clientului si a unei experiente placute, relaxante, asistate de personalul magazinului sau de solutii digitale. Magazinele vor fi optim impartite intre o zona de asteptare cu sistem de preluare si alocare a clientilor, birouri de vanzare, birou dedicat clientilor business, zone dedicate expunerii de telefoane, gadgeturi si accesorii. 

Amenajare eco-friendly din materiale reciclate si consum redus de resurse

                                                          

Din perspectiva elementelor de design, noutatea este data de plafonul decorat cu material textil reciclat, ce imita undele sonore din conversatiile telefonice. Materialul este ignifug si are o capacitate mare de absorbtie acustica. Un alt element de noutate este si peretele din plante naturale, stabilizate, pentru a asigura o ambianta agreabila. In reamenajarea intregii retele, sistemul de iluminare este bazat pe tehnologie LED pentru un consum de energie redus, iar cantitatea de hartie folosita va fi si ea diminuata prin incurajarea folosirii facturilor si a contractelor in format digital, a semnaturii digitale si a sistemului digitalizat de afisare a ofertelor. In continuarea programului de colectare si reciclare a deseurilor electronice, clientii sunt incurajati sa aduca in magazinele Vodafone telefoane, baterii si dispozitive electronice  pe care nu le mai folosesc.

O luna de zile cu oferte speciale, in noul magazin

Clientii care vor vizita noul magazin in prima luna de la deschidere vor beneficia de oferte speciale si reduceri suplimentare la telefoane inteligente si gadget-uri.

Urmatorul magazin ce va fi reamenajat dupa noul concept va fi tot in Bucuresti si urmeaza sa fie inaugurat tot luna aceasta. 

Despre Vodafone

Unica prin amploarea sa, ca cea mai mare companie de telecomunicatii si tehnologie din Europa si Africa, Vodafone transforma modul in care traim si lucram prin inovatie, tehnologie, conexiuni, platforme, produse si servicii.

Vodafone opereaza retele mobile si fixe in 20 de tari si colaboreaza cu retele mobile in alte 47 de tari. La 31 decembrie 2022, aveam peste 330 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix si peste 21 de milioane de clienti ai serviciilor TV. Vodafone este lider mondial in domeniul IoT (Internet of Things), conectand peste 155 de milioane de dispozitive si platforme.

Am revolutionat segmentul fintech din Africa prin M-Pesa, serviciu care a aniversat 15 ani in 2022. Este cea mai mare platforma fintech din regiune si ofera acces la servicii financiare unui numar de peste 58 de milioane de oameni intr-un mod sigur, accesibil si convenabil.

Misiunea noastra este sa „conectam pentru un viitor mai bun”, folosind tehnologia pentru a imbunatati vietile, pentru a digitaliza sectoare critice ale economiei si pentru a facilita o societate digitala incluziva si sustenabila.

Ne-am angajat sa reducem impactul companiei asupra mediului, astfel incat sa putem atinge net zero al emisiilor din intreg lantul nostru valoric pana in 2040, ajutandu-ne in acelasi timp clientii sa isi reduca propriile emisii de carbon cu 350 de milioane de tone pana in 2030. Facem pasi importanti in reducerea deseurilor rezultate din dispozitivele mobile si in atingerea obiectivului de a reutiliza, revinde sau recicla 100% din echipamentele noastre de retea care devin redundante.

Credem in puterea conectarii si in servicii digitale pentru a imbunatati societatea si economiile, lucrand alaturi de guverne pentru a digitaliza sanatatea, educatia si agricultura si pentru a crea orase mai curate si mai sigure. Produsele si serviciile noastre sprijina digitalizarea afacerilor, in special a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-uri).

Strategia noastra de incluziune urmareste ca nimeni sa nu fie lasat in urma asigurand conectare, dobandirea de abilitati digitale si dezvoltarea de produse si servicii relevante, care faciliteaza accesul la educatie, sanatate si finante. Ne-am angajat, de asemenea, sa dezvoltam o forta de munca diversa si incluziva, care sa reflecte clientii si societatile in care activam.

Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com, urmariti-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectati-va cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.

Autori

foto
VODAFONE ROMANIA SA