loader
Succesul 5 to go cucereste si Europa: locul 12 la nivel european pentru brandul romanesc!

Succesul 5 to go cucereste si Europa: locul 12 la nivel european pentru brandul romanesc!

Recunoasterea internationala a 5 to go a inceput inca de acum 2 ani, prin castigarea argintului in cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrala si de Est

5 to go, brandul 100% romanesc lansat in 2015 devenit cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est, dar si cea mai accesata franciza de profil din Romania, marcheaza un nou succes european: locul 12 in topul celor mai importanti jucatori din industria cafelei in Europa, in 2020. Dupa ce in 2019 se mandrea cu pozitia 23 in acest top, deciziile de business si parteneriatul cu fondul de investitii Mozaik Investments, incheiat la final de 2019, au influentat pozitiv evolutia 5 to go, aducand o crestere cu 11 pozitii in acest top anual dezvoltat de Food Service, Europe & Middle East. Cresterea procentuala cu 60% fata de anul precedent este a doua cea mai mare din Europa, in timp ce ca dezvoltare a numarului de locatii, cu 90 de locatii noi deschise in 2020, 5 to go se situeaza pe locul 3 in Europa.

Rezultatul european se reflecta si in stabilitatea pe care 5 to go o demonstreaza pe piata locala, cu o cota de piata de 39,9% in 2020 in ceea ce priveste numarul de unitati din totalul lanturilor de cafenele, fata de o cota de 28,1% in anul precedent.

Suntem o companie agila, iar deciziile curajoase de business luate in ultimul an au fost rasplatite prin aceste rezultate. Ne onoreaza sa fim pe locul 12 in Europa, dezvoltarea 5 to go este rezultatul unei munci de echipa sustinute si a implicarii si determinarii francizatilor, cei  care au decis sa investeasca in acest business. Credem insa ca dezvoltarea de abia acum incepe. Exista potential mare pentru acest segment, iar planurile noastre sunt ambitioase: 1.000 de cafenele deschise in 5 ani si acces pe noi piete internationale. Avem un plan solid ce vizeaza toate tipurile de localitati, acum am intrat pe un trend de dezvoltare accelerata in orasele mici si medii, unde modelul nostru de business se bucura de un real succes”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Recunoasterea internationala a 5 to go a inceput inca de acum 2 ani, prin castigarea argintului in cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrala si de Est, in competitie directa cu mari lanturi internationale cu traditie. Totodata, la finalul anului 2020 a primit Premiul Special al Juriului IREF pentru ”European Concept Award”. In total, peste 30 de premii nationale si internationale se afla in palmaresul 5 to go si stau dovada a implicarii, pasiunii si efortului sustinut al intregii echipe.

In continuare, inovatia va ramane o prioritate pentru 5 to go, la nivel de produse, servicii si campanii. O directie importanta de dezvoltare pe care grupul o vizeaza este cea a unei divizii de retail, ca urmare a feedback-ului constant transmis de comunitatea 5 to go in ultimul an. In perioada urmatoare, pe langa deschiderea de noi locatii la nivel national, grupul lucreaza la dezvoltarea conceptului de 5 to go Green, o cafenea cu un sortiment variat de produse bio, vegane si raw, precum si la primele parteneriate internationale pentru lansarea pe pietele din UK si Franta.

Despre 5 to go

5 to go a luat nastere in 2015, iar in prezent a depasit pragul de 250 de locatii si este cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est, dar si cea mai accesata franciza de profil din Romania. Radu Savopol si Lucian Badila sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piata HoReCa din Romania conceptul inovator de pret unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lantul de cafenele ofera consumatorilor un spatiu cald si prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosita este una cu o aroma intensa, corpolenta, cremoasa, ce se constituie intr-un amestec unic, creat special pentru lantul de cafenele 5 to go. Pentru ca cifra 5 reprezinta elementul de structura a brandului, echipa 5 to go ofera clientilor cinci motive principale sa revina in una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea si stilul de viata.

Autori

foto
5 TO GO CONCEPT SRL