loader

Sonae Sierra intra pe o noua piata

Sierra Reval este noul specialist in centre comerciale in Turcia

Sonae Sierra, specialistul international in centre comerciale, tocmai a intrat pe piata din Turcia, odata cu crearea Sierra Reval, specialistul in Turcia in materie de centre comerciale. Compania furnizeaza servicii in sectorul centrelor comerciale, precum activitati de dezvoltare, management si servicii de inchiriere. 

 

Sierra Reval cumuleaza expertiza internationala pe piata centrelor comerciale a Sonae Sierra cu experinta de pe piata locala a echipei Reval, care furnizeaza servicii in Turcia de peste 20 de ani si acopera intreaga tara. Avand deja 10 contracte de servicii la nivel national – de la servicii de dezvoltare, pana la cele de management si inchiriere – Sierra Reval este responsabila de un portofoliu cu o suprafata totala inchiriabila de peste 215.000 m2. Acesta include centre comerciale cu suprafete intre 12.500 m2si 66.000 m2, pentru care Sierra Reval va oferi solutii menite sa creeze valoare continua clientilor sai, prin minimizarea costurilor si a riscurilor,  oferind, totodata, potential de crestere a venitului si valoare de capital.

 

Pentru Fernando Guedes de Oliveira, CEO, Sonae Sierra, "intrarea pe piata din Turcia este un pas important care consolideaza diversitatea acoperirii noastre geografice, in timp ce extinde cu un portofoliu solid activitatea de furnizare de servicii. Mai mult, datorita joint-venture-ului realizat cu Reval putem oferi Turciei experienta si expertiza recunoscute, atat la nivel local, cat si international. Suntem increzatori ca acest pas va genera o crestere sustinuta la nivelul furnizarii de servicii de succes pentru clienti in urmatorii ani.”

 

Sierra Reval va furniza solutii integrate clientilor sai, de la pre-dezvoltare si dezvoltare, pana la servicii de inchiriere si management, garantand lansari de succes si imbunatatiri permanente pentru proiecte noi sau centre comerciale existente.  

 

O PIATA CU POTENTIAL DE CRESTERE

 

În prezent, piata centrelor comerciale din Turcia continua o crestere sustinuta, fiind insotita, totodata, de o crestere a puterii de cumparare a populatiei. Structura de varsta a populatiei, cu 43% din populatie avand varsta sub 24 de ani, iar un alt procent de 43% cu varsta cuprinsa intre 25 si 54 de ani, face din aceasta tara una dintre cele mai atractive destinatii din zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) pentru retaileri si investitori internationali – inclusiv pentru fondurile de investitii.

 

În 2013, stocul de spatii comerciale din Turcia se ridica la 110 m2/1.000 locuitori, in timp ce media europeana este de 260 m2/1.000 locuitori. În plus, Turcia are in plan pentru urmatorii doi ani proiecte care insumeaza o suprafata totala inchiriabila de aproximativ 1,5 milioane m2.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL