loader
Schimbari in echipa de top management a METRO

Schimbari in echipa de top management a METRO

METRO Cash & Carry Romania are un nou director management oferta si membru de board

METRO Cash & Carry Romania anunta numirea lui Philippe Cazes in functia de Director Management Oferta si membru de Board. Acesta va prelua, incepand cu data de 1 februarie, atributiile lui Matthias Dutschmann, cel care s-a aflat in aceasta pozitie timp de cinci ani.

In noua sa functie, Philippe Cazes va lucra in stransa legatura cu Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry Romania si cu colegii din departamentul de achizitii. El va deveni, totodata, membru al board-ului companiei si isi va folosi experienta de peste 30 de ani in comertul cu ridicata pentru a sustine in continuare misiunea METRO de a fi partenerul afacerilor independente, dezvoltand relatii strategice, atat cu partenerii, cat si cu clientii companiei.

Cariera lui Philippe Cazes la METRO Franta a inceput in 1998 ca Buyer in divizia Ultra Fresh si a continuat prin extinderea portofoliului asupra diviziei Fresh. In 2007 s-a alaturat MAKRO UK ca Sef Departament al Fresh si Ultra Fresh, iar din 2017, pana la aceasta numire, si-a largit expertiza si in zona de produse nealimentare.

Matthias Dutschmann va prelua noi responsabilitati in cadrul organizatiei internationale, dupa un mandat in care a contribuit activ la transformarea strategica a companiei intr-un jucator profesionist pe piata in care activeaza revanzatorii si HoReCa, cu o orientare puternica spre succesul clientilor, dar si la modernizarea proceselor de negociere si la imbunatatirea constanta a programului emblematic „Cumperi mai mult, platesti mai putin”.

METRO Cash & Carry Romania le ureaza mult success amandurora in noile lor misiuni.

Despre METRO Cash & Carry

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienti care pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate. De asemenea, METRO sustine competitivitatea antreprenorilor si a afacerilor independente prin solutii digitale si contribuie astfel la diversitatea culturala in sectorul comertului cu amanuntul si al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esential al activitatii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilitatii Dow Jones. Compania opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In exercitiul financiar 2018/19, METRO a generat vanzari de 27.1 miliarde EUR. Pentru mai multe informatii, vizitati www.metroag.de.

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL