loader

Rezultatele financiare solide din 2014 ale Orange Romania confirma directia investitiilor din ultimii ani

Anul trecut veniturile Orange Romania au ajuns la 909 milioane de euro, din care 233 milioane de euro in ultimul trimestru.

Veniturile totale au inregistrat o scadere cu 2,7% fata de 2013, din cauza impactului tarifelor de interconectare. Eliminand acest impact, cresterea veniturilor din 2014 fata de cele inregistrate in anul anterior este de 4,2%.

 

La finalul anului 2014, Orange avea 10.531.000 de clienti, cu o crestere de 95.000 comparativ cu perioada similara a anului trecut.

 

In 2014, flexibilitatea si inovatia au fost atributele sub care au stat ofertele de la Orange: abonamente destinate familiilor, care descopera acum serviciile digitale impreuna, abonamente menite sa le aduca mai multe beneficii si servicii disponibile multiecran: pe telefon, tableta, desktop, televizor, configuratorul online pentru abonamente, disponibil din luna octombrie pentru clientii cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani, si oferta PrePay de sarbatori, ocazie cu care am invitat clientii sa se filmeze in timp ce dansau, si cele mai frumoase dansuri au fost incluse in spoturile TV.

 

In 2014 consumul de date mobile si-a continuat trendul ascendent, inregistrand o crestere cu 85% in trimestrul patru din 2014 fata de perioada similara a anului trecut. Pentru sustinerea acestei evolutii, Orange a continuat procesul de investitii masive in modernizarea retelei si in extinderea acoperirii 3G, 4G si 4G+. La sfarsitul anului, clientii Orange se bucurau de cea mai extinsa acoperire 4G, cu 89% acoperire a populatiei urbane, 62%[1] acoperire totala, si de servicii la viteze 4G in toate abonamentele actuale.

 

Vanzarile de smartphone-uri si tablete 4G au fost de 4 ori mai mari in ultimul trimestru al anului trecut fata de aceeasi perioada din 2013, la aceasta evolutie contribuind si cresterea la 86 de modele de smartphone-uri si tablete 4G in magazinele noastre in cursul anului 2014. in corelatie directa cu aceasta evolutie traficul de date 4G efectuat de clienti a crescut cu 87% in trimestrul patru fata de trimestrul trei al 2014.

 

In 2014, serviciul Orange TV s-a imbogatit la nivel de continut, canale noi, calitatea platformelor si noi versiuni ale aplicatiei. La sfarsitul anului, serviciul Orange TV a inregistrat peste 157.000 de abonati. Aplicatia Orange TV Go, prin care clientii pot urmari in miscare pana la 78 de canale TV, filme si seriale pe smartphone si tableta, a fost descarcata de la lansare pana la sfarsitul anului trecut de peste 1.100.000 de ori.

 

“In 2014 a devenit tot mai evident ca digitalizarea face parte din viata romanilor. Aceasta este directia in care am investit in ultimii ani, asigurand o retea performanta si stabila care sa sustina, alaturi de serviciile traditionale, noile tendinte de consum: internet mobil de mare viteza si servicii de continut tot mai inovatoare si mai accesibile. Serviciul Orange TV a avut o crestere semnificativa, ca dovada a faptului ca romanii incep sa priveasca altfel la televizor. Pentru a ramane alegerea numarul unu a clientilor nostri, in 2015 vom continua sa investim in calitatea serviciilor noastre si in 4G.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

Autori

foto
ORANGE ROMANIA SA