loader
RENAULT ANUNTA 8 NOI MODELE PENTRU  O CRESTERE PROFITABILA PE PIETELE INTERNATIONALE DIN AFARA EUROPEI

RENAULT ANUNTA 8 NOI MODELE PENTRU O CRESTERE PROFITABILA PE PIETELE INTERNATIONALE DIN AFARA EUROPEI

Marca Renault prezinta “International Game Plan 2027”, in cadrul planului strategic Renaulution

Radacini istorice in afara Europei

Renault este cel mai bine vandut brand de automobile francez din lume, vanzarile sale in afara Europei ridicandu-se in 2022 la 643.124 unitati (43% din livrarile totale). Cinci dintre primele zece piete ale sale au fost in afara Europei anul trecut: Brazilia (#2), Turcia (#4), India (#5), Coreea de Sud (#8) si Columbia (#9). Renault a inceput sa produca masini in multe regiuni ale lumii, cu un nivel ridicat de integrare, cu mult timp in urma. Din anii 1950, Renault a inteles importanta producerii vehiculelor sale pe plan local, in apropierea clientilor. De exemplu, fabrica Santa Isabel cu sediul in Córdoba, Argentina, produce din 1955 vehicule dedicate in mare parte altor piete sud-americane. De fapt, Renault are relatii istorice si loiale cu o retea de peste 4.000 de dealeri in afara Europei. De asemenea, brandul si-a crescut amprenta internationala cu trei centre de inginerie si patru centre de proiectare, inclusiv unul cu sediul in Brazilia. Astazi, 35.000 de talente lucreaza pentru marca Renault in afara Europei.

O ofensiva de produse profitabila in marile regiuni

Renault deschide mai mult decat un nou capitol in istoria sa internationala. Este o noua sursa de viata, care provine din planul strategic Renaulution si care propune opt noi modele care vor fi lansate pana in 2027. Aceasta ofensiva, sustinuta de o investitie de 3 miliarde de euro, va spori performanta marcii in aceste regiuni istorice cheie. Renault vizeaza dublarea cifrei de afaceri neta  pe unitate vanduta in afara Europei in 2027, comparativ cu 2019.

Asa cum face si in Europa, marca isi va echilibra mixul de segmente internationale datorita unei ofensive de cinci produse noi din segmentele C si D. In acelasi timp, isi va consolida pozitia in segmentul B cu modelul Kardian, care va intra pe piata din America Latina si Maroc anul viitor.

Scaderea emisiilor de CO2 pentru vehiculele viitoare este, de asemenea, un obiectiv important al acestui plan, numit oficial „International game plan Renault 2027”. Acest lucru va fi realizat mai intai cu sistemele de propulsie hibride pentru viitoarea linie, dar si cu introducerea modelelor electrice E-Tech in mai multe tari din afara Europei, cum ar fi Megane E-Tech electric, care este deja disponibil in Brazilia si Turcia. Astfel, Renault isi propune sa vanda in afara Europei un autoturism din trei in versiune electrica sau hibrida pana in 2027.

 


Pe masura ce reinnoirea produselor noastre da roade in Europa, vom face brandul cu adevarat global si mai profitabil. Astfel, Renault trece acum la ofensiva in afara Europei cu opt noi lansari de vehicule pana in 2027, bazate pe un numar redus de platforme, partajate inytre regiuni, sporind astfel sinergiile noastre.

Fabrice Cambolive, CEO, Renault brand

 


 

O noua platforma modulara a Renault Group cu acoperire internationala  

Pentru a fi si mai competitiv si pentru a maximiza sinergiile intre regiunile globale, Renault isi va adapta oferta datorita unei noi platforme modulare a Grupului, cu anvergura internationala. Aceasta platforma va fi asamblata in patru regiuni industriale: America Latina, Turcia, Maroc si India. Incorporeaza o arhitectura reglabila si flexibila care permite o mare diversitate in ceea ce priveste:

  •  Lungimea vehiculului, intre 4 si 5 metri
  •  Ampatament, cu 4 variante de la 2,6 la 3 metri
  •  3 variante de lungime pentru consola spate
  • Surse de energie si noi sisteme de propulsie, vizand mai multa eficienta in ceea ce priveste consumul si emisiile de CO2: ICE, flex fuel (E85), GPL, mild hybrid advanced (48V) si full hybrid, pentru tractiune fata si integrala.

Versatilitatea extrema a acestei platforme ne va permite sa oferim clientilor nostri caroserii si siluete foarte diferite. Pentru a aprecia varietatea de vehicule bazate pe aceasta noua platforma apartinand Renault Group, trebuie doar sa aruncati o privire la Kardian, un SUV compact din segmentul B si la Conceptul Niagara, un pick-up propulsat de o noua tehnologie hibrida E Tech 4WD. Aceasta platforma va beneficia de arhitecturi electrice si electronice de ultima generatie, compatibile cu toate reglementarile actuale, precum si cu cele viitoare.

Platforma CMA dedicata segmentelor superioare localizata in Coreea de Sud  

Platforma CMA – Compact Modular Architecture – se bazeaza pe un parteneriat pe care Renault Group si Geely Holding Group l-au semnat in 2022. Platforma va fi utilizata pentru modelele high-end din segmentele D si E, cu tractiune pe doua si patru roti, si va fi disponibila in majoritatea cazurilor cu sisteme de propulsie hibride. Aceste vehicule vor fi proiectate de centrul de inginerie situat in Seul si construite la uzina din Busan. Primul vehicul Renault Korea Motors dezvoltat pe aceasta platforma va fi prezentat la sfarsitul primei jumatati a anului 2024.

Conceptul Renault Niagara intruchipeaza aceasta ofensiva internationala

Prin conceptul Niagara, marca face un nou pas in istoria internationala a Renault, aducand un aer proaspat si modernitate. Datorita personalitatii sale foarte puternice, liniilor exuberante si cu totul moderne, acest concept ofera o privire spre stilul viitoarei game Renault care va fi construita pe noua platforma modulara a Grupului. Conceptul Niagara este dur si puternic, sofisticat si plin de tehnologii in acelasi timp. Te ademeneste sa calatoresti fara limite.

Cu linii curbate generoase si detalii cizelate, intruchipeaza valorile Renault si reflecta noul sau limbaj de design, atat emotional, cat si tehnologic. Grila este robusta si in acelasi timp contemporana. A fost sculptata ca un corp mineral cu un efect 3D unic. Literele care modeleaza numele Renault au un finisaj „pixel-art”, inspirat in mare parte din cultura pop.

Semnatura luminoasa in forma de sprancene este plina de viata, expresiva si, cu siguranta, tehnica.

Cu bara de protectie proeminenta a partii frontale, garda la sol foarte mare, suspensia cu o cursa lunga si unghiurile ample fata si spate, conceptul Niagara a fost nascut pentru a conduce in cele mai extreme cpnditii. Emite cele mai puternice coduri apartinand lumii puck-up-urilor.

Partea frontala, verticala si impunatoare, degaja o puternica impresie de forta, amplificata de aspectul robust al flancurilor caroseriei. In partea din spate, linia descendenta a pavilionului si montantul C puternic inclinat ofera o impresie de dinamism si sportivitate.

Conceptul Niagara este acoperit cu un camuflaj inspirat de liniile si modelele logo-ului marcii. Culorile subliniaza multiplele fatete ale vehiculului: punctele verzi pentru aventura, galben pentru tinuta sport, gri deschis pentru tehnica si fundalul negru pentru putere.

 


Conceptul Niagara intruchipeaza stilul viitoarei game internationale a marcii Renaul. Robust si puternic, cu linii supradimensionate si exuberante, acest concept explorator este, de asemenea, sofistica si plin de tehnologii. Este promisiunea unei calatorii nelimitate.

Gilles Vidal, VP Renault Design


 

Conceptul Niagara este construit pe noua platforma ultra-flexibila apartinand Renault Group, iar confortul sau la conducere este remarcabil. Grupul moto-propulsor este eficient datorita tehnologiei E-Tech Hybrid 4WD si a unui dublu reglaj tehnic: un motor mild hybrid avansat (48V) in fata si un motor electric suplimentar in spate. Ca rezultat, Conceptul Niagara este un model 4WD optimizat cu performanta off-road. Poate gestiona jumatate din calatoriile zilnice in modul complet electric, ceea ce reduce semnificativ emisiile de CO2.

Conceptul Renault Niagara anunta urmatoarele modele internationale pe care Renault le va lansa pana in 2027

 

 

DESPRE RENAULT

Renault, marca istorica de mobilitate si pionier al vehiculelor electrice in Europa, a dezvoltat intotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat intr-o transformare ambitioasa, generatoare de valoare, indreptandu-se catre o gama mai competitiva, mai echilibrata si mai electrificata. Ambitia sa este de a intruchipa modernitatea si inovatia in tehnologie, energie si servicii de mobilitate in industria auto si nu numai.

 

 

Imagini

Autori

foto
RENAULT SRL