loader
Razvan Dragoi se alatura Smart ID Dynamics in pozitia de Deputy General Manager

Razvan Dragoi se alatura Smart ID Dynamics in pozitia de Deputy General Manager

In acest rol, Razvan Dragoi va fi responsabil de conceperea noilor strategii de dezvoltare a companiei

Smart ID Dynamics, lider recunoscut al industriei IT din Romania si specialist in solutii pentru medii intensive de lucru, anunta numirea lui Razvan Dragoi in pozitia de Deputy General Manager.

In acest rol, Razvan Dragoi va fi responsabil de conceperea noilor strategii de dezvoltare a companiei, in special in sectorul logistic, cel al productiei si in retail, punand accent in primul rand pe dezvoltarea prezentei companiei pe piata locala si pe expansiunea companiei la nivel international.

Actualul context global este unul paradoxal. Pe de o parte, multe industrii sunt puse in fata unor decizii extrem de dificile, in timp ce altele gasesc acum motorul de crestere pe care il asteptau. Sunt incantat sa gasesc o companie stabila din punct de vedere financiar, o echipa de management cu o viziune inovatoare, focusata pe transformarea mediilor intensive prin utilizarea tehnologiilor de ultima generatie. Sunt increzator ca pot contribui, prin experienta acumulata anterior, la aceasta viziune pe care o consider cea mai potrivita pentru atragerea unor noi parteneri, implementarea de tehnologii avansate, specifice mediilor intensive, dar si pentru atingerea obiectivelor de business centrate pe dezvoltarea unui portofoliu mult mai diversificat de solutii software proprii si servicii cu valoare adaugata”.

Razvan Dragoi vine cu o experienta de peste 16 in management si management strategic, si peste 8 ani de experienta in vanzari B2B/B2C. Pana in decembrie 2019, Razvan a detinut roluri cheie in cadrul companiei FAN Courier unde a dezvoltat si implementat cu succes mecanismul de Management Regional de Franciza, prima Scoala de Curierat din Romania, prima aplicatie mobila si primul serviciu de plata la livrare dedicate clientilor FAN Courier.

Cu un background solid in Business Intelligence si certificat Lean Six Sigma (Black Belt), Razvan Dragoi a participat, tot in cadrul companiei FAN Courier, la dezvoltarea, coordonarea si implementarea a doua cicluri consecutive de management strategic - Balance Scorecard, a avut un rol activ in proiectarea, constructia si lansarea noului HUB de sortare Vanderlande. De asemenea, Razvan este fondatorul platformei The Trainers, un mediu online dedicat facilitarii comunicarii dintre mediul de business si traineri experti.

“2020 a fost un al incertitudinii, cu semnale neclare din partea pietelor pe care activam, cu presiuni din partea clientilor si furnizorilor, care ne-au determinat sa fim mai atenti si mai agili. Atunci cand piata nu ne permite sa facem previziuni este esential sa actionam cu abilitate, sa cream o organizatie agila, flexibila, care se poate adapta rapid la noile conditii economice. Razvan este un vizionar si pot spune ca am avut inca de la prima intalnire o sinergie incredibila. Credem cu tarie ca va aduce un suflu nou in organizatie si va deschide incredibile oportunitati atat in interiorul organizatiei, dar mai ales in exterior.

Toate pietele in care suntem activi experimenteaza fenomente disruptive complexe, cu efecte pe termen scurt, mediu si lung. Vorbim de o noua (a)normalitate, de trenduri vizibile in schimbarea comportamentului clientilor, de o productie, logistica si retail “touchless”, de accelerarea ecommerce-ului cu puternice implicatii la nivel de societate, de concepte noi precum mini-depozite sau mini-centre de fulfillment mutate cat mai aproape de centrele comerciale, de livrari rapide, intr-o perioada de timp cat mai scurta.

Dorinta noastra este sa ne aliniem acestor trenduri, sa cream o organizatie cat mai flexibila, cu radacini cat mai adanci proiectate in viitor.

Aveam nevoie de un om puternic in organizatie care sa schimbe perspectivele in contextul actual de piata, sa construiasca relatii strategice si sa dezvolte prezenta companiei pe piete noi. Ne bucuram foarte mult sa avem un nou membru valoros in echipa declara, Daniel Boangiu, Managing Partner, Smart ID.

Despre Smart ID

Smart ID este liderul recunoscut al domeniului IT in Romania. Ne-am creat renumele de cel mai important furnizor si integrator de tehnologii de varf care transforma spectaculos mediile intensive de lucru, la un nivel neatins pana acum. Compania ofera aplicatii conectate, in timp real, cu ajutorul carora clientii se pot misca natural in mediile hibride fizico-digitale.

Pentru a reduce costurile proceselor cuprinse intre plasarea comenzii si livrarea catre client, Smart ID pune la dispozitia clientilor sai know-how si experienta in implementari complexe, simplificarea proceselor, solutii si echipamente mobile, automatizare si robotizare, in contextul unei intelegeri profunde a transformarii digitale.

Compania a fost infiintata in 2010 de doi antreprenori vizionari, Daniel Boangiu si Romeo Iacob, specialisti cu o experienta de peste 20 de ani in solutii de mobilitate si automatizari, si a avut in 2019 o cifra de afaceri de 25 mil. de euro.