loader
Penny Market, alaturi de World Vision Romania, sustine programul Bursa Profesionala dedicat elevilor din mediul rural

Penny Market, alaturi de World Vision Romania, sustine programul Bursa Profesionala dedicat elevilor din mediul rural

Penny Market sustine programul Bursa Profesionala dedicat elevilor din mediul rural inscrisi intr-o forma de invatamant profesional, printr-o sponsorizare anuala in valoare totala de RON 72.000.

Prin intermediul programului desfasurat de Fundatia World Vision Romania se stabilesc burse individuale in valoare de 200 de lei iar tinerilor li se ofera oportunitatea de participare la activitati educative si de formare sustinute prin Fundatia World Vision Romania, astfel incat sa le creasca acestora sansele reale de integrate pe piata muncii.

 

Proiectul a fost demarat in toamna anului trecut, fiind inclus in cadrul programului de burse pentru elevii din mediul rural “Vreau in clasa a noua”, derulat de Fundatia World Vision Romania. In prezent, PENNY Market sprijina 12 elevi de clasa a IX-a de la Liceul Tehnologic „Dimitrie Filisanu“ din judetul Dolj si 16 elevi de clasa a IX-a de la Liceul Tehnologic „Iordache Zosima“, din judetul Ialomita. Tinerii din mediul rural beneficiaza astfel de o bursa lunara acordata prin programul Bursa Profesionala dar si de insusirea unor aptitudini si competente necesare pentru ocuparea unui loc de munca odata cu finalizarea scolii profesionale.

 

„REWE Romania isi mentine promisiunea de a se implica in comunitatile din care face parte si ne bucuram ca prin acest parteneriat putem sustine tinerii din mediul rural. Ne-am mobilizat astfel incat sa venim in sprijinul acestora atat printr-un program de burse cat si prin activitati de training oferite de profesionistii nostri, prin care sa le crestem tinerilor sansele reale de integrare pe piata fortei de munca” a declarat Dana Popa, Director Departament Resurse Umane, REWE Romania.

 

„Peste 40% dintre elevii care abandoneaza scoala dupa absolvirea a opt clase raman in comunitatile rurale din care provin, in timp ce rata somajului in randul tinerilor cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani este de 22% la nivelul intregii tari. Parteneriatul Fundatiei World Vision Romania cu PENNY Market adreseaza o problema punctuala, si anume sprijinirea tinerilor din mediul rural in a finaliza o forma de invatamant profesional si a obtine un loc de munca mai bine platit.” a declarat Daniela Buzducea, Director National World Vision Romania.

 

Pentru fiecare elev inscris in program se asigura sedinte individuale de consiliere profesionala si sprijin pentru administrarea bursei, precum si workshop-uri lunare si o tabara de dezvoltare personala. Prin participarea la workshop-uri si la tabara de dezvoltare personala, bursierii vor deprinde notiuni de comunicare si relationare, vor invata sa lucreze in echipa, sa isi gestioneze imaginea si vor exersa vorbitul in public.

 

Totodata, PENNY Market pune la dispozitia elevilor mai multe activitati practice desfasurate in cadrul magazinelor din regiunea in care acestia se afla, prin care acestia vor invata direct de la profesionsti abilitatile necesare pentru un loc de munca mai bine platit. In plus, bursierii vor avea acces la stagii de practica de specialitate, precum si la oportunitati de cariera in interiorul companiei.
 

Autori

foto
REWE (ROMANIA) SRL