loader
Orange redeschide smart shop-ul din Piata Victoriei sub un nou concept ce ilustreaza grija pentru mediu

Orange redeschide smart shop-ul din Piata Victoriei sub un nou concept ce ilustreaza grija pentru mediu

Noul magazin este in linie cu planul strategic al Grupului Orange – Lead the Future si reflecta excelenta in experienta oferita clientilor

Orange Romania a redeschis magazinul flagship din Piata Victoriei, Bulevardul Lascar Catargiu nr. 47 - 53, Bucuresti, sub un nou concept, construit in jurul programului de economie circulara “Re”. Noul magazin este in linie cu planul strategic al Grupului Orange – Lead the Future si reflecta excelenta in experienta oferita clientilor. In acelasi timp, reprezinta un pas suplimentar pentru a atinge #NetZeroCarbon pana in 2040. Pentru a marca aceasta lansare, Orange propune clientilor doua oferte comerciale valabile pana la sfarsitul lunii octombrie.

Un nou concept pentru magazinul flagship Orange

Romania este printre primele tari din Grupul Orange care deschide un magazin in care prezinta produse si servicii cu un impact mai redus asupra mediului, prin care ii incurajeaza pe clienti sa faca alegeri sustenabile. Astfel, in smart shop-ul din Piata Victoriei, pe langa un design eco-friendly, ce integreaza pereti din plante naturale, stabilizate, pentru o ambianta ce ii aduce pe cei care ii trec pragul mai aproape de mediu, si un sistem de iluminare LED, pentru un consum de energie redus, acestia vor gasi:

  • Smartphone-uri reconditionate, care au trecut printr-un control riguros al calitatii inainte de a fi comercializate. Orange este singurul operator de telefonie din Romania ce are in portofoliu telefoane reconditionate care beneficiaza de garantie de 24 de luni si piese 100% originale.
  • Accesorii eco-friendly, precum huse de telefon si cabluri USB, ce au ambalaje realizate din materiale 100% reciclabile, biodegradabile si compostabile.

Obiectivul Orange este ca pana in 2025, 20% din smartphone-urile expuse in smart shop-ul din Piata Victoriei sa fie reconditionate, iar 70% din portofoliul de accesorii eco-friendly sa aiba ambalaje biodegradabile si compostabile.

  • Service center, unde pot fi aduse telefoane pentru reparatii si asistenta personalizata. Echipa Orange este pregatita sa ofere suport clientilor pentru problemele pe care le intampina cu telefoanele mobile, pentru a prelungi durata de viata a acestora.

In acest moment, 80% dintre interactiuni se finalizeaza intr-o ora, ambitia companiei fiind de a deservi toti clientii in maximum o ora.

  • Cutia “Re”, dedicata reciclarii de telefoane, tablete, casti, smartwatch-uri, cabluri si baterii. Ca parte din programul “Re”, lunar, dispozitivele sunt colectate si evaluate de catre partenerii Orange, iar apoi sunt reciclate sau primesc o viata noua. Mai multe detalii despre programul Orange de economie circulara “Re”- Recumparare (Buy-Back), Reciclare, Reparare, Reconditionare sunt disponibile in magazin.
  • Punctajul EcoRating, sistemul care ofera informatii despre performanta telefoanelor de-a lungul intregului ciclu de viata si impactul acestora asupra mediului.

Construit in jurul programului de economie circulara Re, conceptul-pilot pe care l-am adoptat pentru magazinul din Piata Victoriei este inca o dovada a angajamentului nostru de a ne reduce impactul asupra mediului, obiectivul fiind de a atinge neutralitatea emisiilor de carbon pana in 2040. Spatiul este organizat in functie de nevoile clientilor, astfel incat sa le oferim acces la produse sustenabile, la inovatie si tehnologie, servicii rapide pentru solutionarea problemelor tehnice ale dispozitivelor. Aici pot gasi, de asemenea, un loc in care pot recicla in mod responsabil echipamentele care nu mai functioneaza, cu profesionalism din partea colegilor nostri si cu grija pentru mediul inconjurator”, a declarat Adrian Panuta, Sales & Distribution Director.

Oferte comerciale pentru alegeri sustenabile

Pentru a-i incuraja si pe clienti sa adopte obiceiuri sustenabile, Orange lanseaza doua oferte comerciale dedicate pentru magazinul din Piata Victoriei. Pentru orice telefon reconditionat cumparat din smart shop-ul din Bulevardul Lascar Catargiu, clientii vor primi o reducere de 22%. 

De asemenea, cei care aduc pentru Buy-Back (Recumparare) un telefon functional si cumpara un telefon reconditionat din oferta Orange vor primi un voucher in valoare de 100 de euro, suplimentar fata de valoarea la care este evaluat telefonul vechi.

Voucherul este valabil 90 de zile de la data emiterii si poate fi utilizat doar in noul magazin. Ofertele sunt valabile pana la 31 octombrie 2023, cu posibilitatea de prelungire, si nu se cumuleaza cu alte promotii Buy-Back.

In plus, integrarea tehnologiei in fluxul activitatilor din magazin contribuie la oferirea unei experiente imbunatatite, pentru cei care sunt curiosi sa-l descopere, si la reducerea consumului de hartie. Clientii care sunt interesati de ofertele Orange pot afla informatii direct de la Info kiosk, rapid, digital, totul in mod interactiv. Daca, insa, doresc sa rasfoiasca digital pliantele, in confortul propriei locuinte, le pot descarca prin QR code. De asemenea, de pe etichetele electronice pot afla detalii despre produsele comercializate in magazin, pretul acestora si abonamentele disponibile sau, acolo unde este cazul, despre sistemul EcoRating.

Acestea se adauga tehnologiilor deja existente, precum gestionarea traficului din magazin in ordinea sosirii clientilor, prin generarea digitala de bonuri de ordine, sau semnarea digitala a contractelor, fara a irosi hartie. 

Calatoria Orange catre Zero Carbon

Recent, Grupul Orange Romania a anuntat semnarea cu ENGIE Romania a primului sau contract de tip vPPA (virtual Power Purchase Agreement), care consta in achizitionarea virtuala de energie regenerabila pe termen lung. 

In 2022, Orange a lansat un program prin care instaleaza panouri solare pe site-uri de retea si pe centre de interconectare comunicatii si centre de date. La acest moment, pe 3 centre de interconectare din Constanta, Brasov si Timisoara au fost instalate aproximativ 650 de panouri solare si 133 de site-uri de retea au deja functionale panouri solare.

De asemenea, anul trecut, compania si-a redus consumul de energie cu aproximativ 4GWh prin actiuni ce au vizat inlocuirea surselor de curent continuu de pe locatiile Orange cu unele de generatie mai noua, care sunt mai eficiente energetic, a decomisionat echipamente IT sau de retea invechite tehnologic, pe care le-a inlocuit cu unele noi, si a implementat solutii de reducere a consumului de energie pe echipamentul radio.

Autori

foto
ORANGE ROMANIA SA