loader
METRO lanseaza trei ghiduri originale pentru a sprijini industria HoReCa

METRO lanseaza trei ghiduri originale pentru a sprijini industria HoReCa

Pentru METRO Romania, sustinerea afacerilor din domeniul HoReCa a fost si ramane un obiectiv primordial

PARTENER STRATEGIC AL INDUSTRIEI HORECA, METRO ROMANIA VINE PERMANENT IN SPRIJINUL ACESTUI SECTOR PRIN INITIATIVE DEDICATE, ADAPTATE TENDINTELOR SI CERINTELOR PIETEI. IN ACEST AN, LANSAREA A TREI GHIDURI PE TEME DE INTERES PENTRU INDUSTRIA OSPITALITATII – TURISM, EVENIMENTE SI IGIENA – ESTE UN DEMERS MENIT SA USUREZE MISIUNEA SI SA CREASCA VIZIBILITATEA SI PROFITABILITATEA CLIENTILOR METRO, CARE DETIN HOTELURI SI RESTAURANTE IN ZONE TURISTICE ALE TARII.

Pentru METRO Romania, sustinerea afacerilor din domeniul HoReCa a fost si ramane un obiectiv primordial. Astfel, sortimentul variat de produse pentru profesionisti, sprijinul oferit in activitatea zilnica, asigurarea de consultanta si solutii digitale profitabile sunt completate de o serie de proiecte inovatoare, dedicate promovarii antreprenorilor din industrie prin cele mai eficiente mijloace.

Cu un continut complex, validat de echipele de experti din cadrul echipei METRO, cele trei ghiduri sunt disponibile in mod gratuit pe www.metro.ro si sunt menite sa le ofere clientilor METRO un ajutor consistent in promovarea afacerilor lor.

Conceput pentru a pune in valoare serviciile, facilitatile si resursele de care turismul romanesc dispune, “Ghidul de turism METRO” aflat la cea de-a doua editie aduce in prim-plan, peste 250 de atractii turistice din 10 regiuni - Maramures, Transilvania, Crisana, Banat, Oltenia, Bucovina, Moldova, Dobrogea, Muntenia si Bucuresti – dar si locatiile de top ale clientilor METRO din fiecare dintre aceste zone. In total este vorba de peste 150 hoteluri si restaurante din portofoliul de clienti al METRO.

Ghidul de evenimente, dezvoltat intr-o prima editie anul acesta, sustine industria HoReCa, promovand in 89 de pagini peste 200 de localuri fabuloase, apartinand clientilor METRO si care dispun de toate conditiile pentru a gazdui evenimente la cele mai inalte standarde, private sau corporate.

Toate locatiile prezentate in cele doua ghiduri, de turism si de evenimente sunt insotite de fotografii relevante si de un cod QR, prin scanarea caruia accesul catre toate facilitatile oferite de fiecare destinatie in parte este direct si extrem de facil. Promovarea acestor ghiduri in mediul digital este menita sa creasca semnificativ traficul in locatiile clientilor.

In cel de-al treilea proiect marca METRO este un “Ghid de igiena”, in care antreprenorii au centralizate toate informatiile necesare pentru crearea, implementarea adecvata si optimizarea celor mai stricte sisteme de control (HACCP). Ghidul contine atat recomandari de produse profesionale de curatenie din sortimentul METRO care corespund reglementarilor in vigoare, cat si fise care pot fi descarcate printr-un simplu click si utilizate direct in locatie.

Pentru METRO, clientii sunt parteneri, iar un parteneriat de succes se bazeaza pe viziune comuna si colaborare constanta. Suntem alaturi de industria de HoReCa si venim permanent cu initiative care sa ii sustina in activitatea lor, sa le ofere resurse pentru succes si sa ii sprijine in atragerea de noi consumatori. Astfel, echipa noastra a identificat zonele cu potential pentru HoReCa, iar alaturi de experti si specialisti a dezvoltat aceste materiale tip ghid, cu informatii utile si prezentari atractive. Vom ramane in continuare alaturi de antreprenorii HoReCa, pentru a identifica impreuna cele mai importante aspecte pentru afacerile lor si a veni cu solutii pentru succes”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Romania.

Cele trei ghiduri sunt disponibile online si pot fi gasite pe site-ul METRO, in sectiunea dedicata.

METRO Romania este un sustinator cu traditie al industriei HoReCa, oferind permanent solutii care sa asigure o logistica si procese de livrare optimizate, precum si servicii digitale care ofera vizibilitatea online si cresc eficienta afacerilor. Special pentru sectorul HoReCa a fost dezvoltata marca proprie METRO Chef, cu produse profesionale ce satisfac si sustin necesitatile industriei gastronomice. De asemenea, ultimii ani au fost marcati de numeroase campanii de sustinere a segmentului, de la initiative menite sa promoveze afacerile independente si serviciile pe care acestea le ofera si pana la actiuni si materiale de interes general pentru antreprenorii si personalul acestora.

Despre METRO

METRO este o companie internationala de top cu sortimente alimentare si nealimentare, specializata in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si cateringului (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienti care pot alege daca sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa-si ridice achizitiile de la magazin sau sa le livreze. De asemenea, METRO sprijina competitivitatea antreprenorilor si a intreprinderilor independente cu solutii digitale si prin urmare, contribuie la diversitatea culturala in comert si industria ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listata in Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania opereaza in peste 30 de tari si are peste 95.000 de angajati in intreaga lume. In anul financiar 2020/21, METRO a generat vanzari de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.metroag.de.

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL