loader

METRO Cash & Carry Romania lanseaza proiectul 'Bunatati din Romania'

Dupa ce in luna mai METRO Romania lansa, in premiera pe piata de comert din Romania, programul 'De-ale noastre', compania dezvolta proiectul de sustinere a producatorilor autohtoni cu cel de-al doilea program, numit 'Bunatati din Romania'

Programul beneficiaza de sustinerea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si vizeaza incurajarea consumului de produse romanesti prin realizarea de parteneriate cu producatorii romani. In program participa producatori autohtoni care acopera diverse categorii de produse: peste, carne, preparate din carne, lactate, branzeturi, legume si fructe, paine si produse de panificatie, vinuri, dar si conserve. Conditia principala pentru participarea la program este respectarea standardelor de calitate impuse de METRO Romania, precum si utilizarea unor procese care pot asigura trasabilitatea produselor.

 

"Bunatati din Romania" continua directia initiata de programul "De-ale noastre", primul program din Romania de sustinere a producatorilor locali de legume, in cadrul caruia METRO Romania asigura distributia produselor in reteaua sa si ofera asistenta pe tot parcursul productiei.

 

"Alaturi de legumele autentice "De-ale noastre", proiectul Bunatati din Romania completeaza oferta de produse romanesti disponibile in METRO Cash & Carry Romania, atingand astfel aproximativ 75% din totalul sortimentului comercializat pentru categoriile de produse mentionate (aprx 4.000 articole din total sortiment romanesc). Aceasta prezenta semnificativa reprezinta un maxim a ceea ce o companie de comert poate oferi spre comercializare ca produse autohtone, fiind expresia eforturilor noastre concentrate in aceasta directie, de ani de zile. Suntem mandri ca am fost primii pe piata de comert care am dat startul acestei miscari si sper ca, prin programele pe care le dezvoltam, sa reusim sa extindem acest procent, cu un impact real asupra evolutiei economiei locale", a declarat Anca Vizireanu, Director Cumparari Produse Alimentare METRO Cash & Carry Romania.

 

Prin intreaga platforma de sustinere a producatorilor romani, METRO Romania incurajeaza dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei, setand totodata noi standarde, atat la nivelul pietei – prin programele implementate – cat si la nivelul producatorilor romani – prin criteriile de calitate si trasabilitate pe care compania le asteapta de la furnizorii sai.

 

***

 

METRO Cash & Carry este reprezentata in 29 tari cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde € in 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. in 2011, vanzarile METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numara aproximativ 280.000 de angajati si opereaza 2.200 de locatii in 32 tari. Performanta METRO GROUP se bazeaza pe forta diviziilor sale de vanzari care opereaza in mod independent pe piata: Metro/Makro Cash & Carry – liderul international in comertul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof. Informatii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

 

METRO Cash & Carry Romania este parte integranta a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si Pitesti si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Braila, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.