loader
LaDoiPasi a ajuns la peste 1,470 de magazine in toata tara si confirma obiectivul de 2,000 de magazine pana in 2023

LaDoiPasi a ajuns la peste 1,470 de magazine in toata tara si confirma obiectivul de 2,000 de magazine pana in 2023

LaDoiPasi continua expansiunea in tara si impartaseste planurile de dezvoltare cu partenerii din comunitatea LaDoiPasi

Reteaua de francize LaDoiPasi, dezvoltata de METRO Cash&Carry, a continuat sa se extinda intr-un ritm alert, in ciuda contextului economic dificil cauzat de pandemia Covid 19. Astfel, anul trecut a reusit sa atraga sub brandul LaDoiPasi un total de 360 de noi antreprenori independenti, si numara in prezent peste 1,470 de unitati LaDoiPasi in toata tara.

Reteaua de francize LaDoiPasi a ajuns la finalul anului trecut la un total de 1,400 de magazine si confirma obiectivul de 2,000 de magazine de proximitate care opereaza sub umbrela francizei LaDoiPasi, pana in anul 2023.

Detaliile strategiei de dezvoltare a retelei, rezultatele actuale si planurile viitoare de business au fost comunicate miercuri, 31 martie, in cadrul Conferintei Nationale de Retail LaDoiPasi, organizata de METRO Cash&Carry. Conferinta nationala dedicata antreprenorilor care fac parte din franciza este o premiera pentru comunitate, avand loc in mediul virtual.  

2020 a fost un an incredibil de greu pentru toata lumea, a fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am continuat sa fim aproape de partenerii nostri din franciza LaDoiPasi, sa gasim solutii pentru a trece cu bine impreuna prin aceasta perioada, avand in vedere responsabiliatea comuna de a deservi comunitatile din care facem parte. Am deschis un numar record de magazine in plina pandemie, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara increderea antreprenorilor din retea si fara colaborarea continua cu echipa de Retail, condusa de Irinel Popescu, Directorul de Retail al METRO Cash & Carry. Rezultatele senzationale din acest an merita sarbatorite si impartasite, caci ele cladesc fundatia dezvoltarii retelei in viitor si a atingerii ambitiilor  comune”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO Cash & Carry Romania.

Franciza LaDoiPasi are acoperire la nivel national, cu 38% din magazinele pozitionate in sudul tarii, 35% in nord, respectiv 27% in vest, METRO Cash & Carry Romania urmarind expansiunea in comunitatile din intreaga tara,  atat urban cat si rural.

LaDoiPasi este unul dintre cei mai importanti piloni de crestere pentru METRO Romania, asa ca vom continua sa investim ca si pana acum in solutii care sa sustina succesul partenerilor nostri din franciza. Vrem sa opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentatie potrivita nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cat mai placuta experienta de cumparare. Vom continua sa ne diferentiem pe piata locala, sa dezvoltam servicii si produse dedicate antreprenorilor LaDoiPasi – inclusiv marca proprie LaDoiPasi, care se regaseste exclusiv in magazinele lor – pentru a ne asigura ca au o afacere competitiva si clienti multumiti”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail METRO Cash&Carry Romania.

Conferinta Nationala de Retail a adus impreuna in mediul digital peste 1,400 de participanti, antreprenori  LaDoiPasi din toata tara, care au luat parte la sesiuni interactive de discutii legate de evolutia francizei pe termen mediu si lung, de tendinte in comertul traditional, dar si de strategii de dezvoltare antreprenoriala. Gala Festiva a marcat premierea atat a antreprenorilor cu rezultate extraordinare in 2020, cat si a castigatorilor celor 5 premii care constau in prezenta „live” a Ambasadorului LaDoiPasi,  Pavel Bartos,  in magazinele lor pentru o zi de interactiune cu clientii, dar si a castigatorului Marelui Premiu LaDoiPasi, care consta in deschiderea unui nou magazin LaDoiPasi cu ocazia evenimentului ”Ziua Afacerii Tale”,  din 12 octombrie 2021, ce presupune o investitie de peste 20,000 euro, sustinuta de Metro Romania.

Despre franciza LaDoiPasi

LaDoiPasi este un lant de magazine de proximitate, infiintat in 2012 de catre METRO Cash & Carry Romania, lider pe piata magazinelor de proximitate in regim de franciza, cu un numar total de peste 1,470 de magazine la nivel national, in prezent.

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2016/2017, METRO a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde €. Compania ofera solutii personalizate pentru a satisface nevoile clientilor sai atat la nivel regional, cat si la nivel international. Bazandu-se pe forta diviziilor sale de vanzari METRO/MAKRO Cash & Carry si Real, precum si pe serviciile de livrare si initiativele de digitalizare, METRO stabileste standarde pentru viitor: orientare catre client, solutii digitale si modele sustenabile de afaceri. Informatii suplimentare pe: www.metroag.de.

 

METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.  

 

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL