Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se afla la a XVI-a editie si are pana in prezent 248 de absolventi. Modulul se adreseaza persoanelor angajate in departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau in curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienta in domeniu. Inscrierile se pot face pana la data de 24 februarie 2017. Cele 18 zile de curs se vor desfasura in perioada 10 martie – 1 iulie 2017.
Modulul Digital Marketing & Communication are cinci editii rulate si 80 de absolventi. Modulul se adreseaza mid managerilor si seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea in mod strategic a digitalului in planurile de marketing si comunicare. Inscrierile se fac pana la data de 3 martie 2017. Cele 18 zile de curs vor avea loc in perioada 17 martie – 8 iulie 2017.
“Scoala mi-a dat, dincolo de concepte teoretice, un mod de gandire si de abordare a proiectelor din perspectiva marketing si comunicare. Cred ca, in calitate de specialist in marketing si comunicare, e foarte important sa ai o viziune de ansamblu, ca sa poti sa fii coerent si credibil in ce spui despre brandul tau. Experienta cu Scoala a fost una extraordinara din doua puncte de vedere - personal si profesional - pentru ca mi-a testat niste limite, pentru ca am invatat de la profesionisti si pentru ca am cunoscut o multime de oameni minunati.” - Andreea Badea, sefa de promotie a Scolii IAA – Modulul Fundamentals of Marketing & Communication.
Pentru inscrieri si calendarul detaliat al cursurilor, o puteti contacta pe Laura Tampa, Director Executiv, Scoala IAA, laura.tampa@iaa.ro sau pe Ruxandra Radu, Chapter Coordinator IAA Romania – ruxandra.radu@iaa.ro.
Mai multe detalii despre inscrieri se gasesc pe site-ul Scolii IAA.